Tjoho!! Vi er på vei

"Flukten over grensen." Mor har med munnbind og antibac i bilen, mangler bare visiret som ligger igjen på jobb

Om 78 mil sjekker vi inn på Hotel Odeon! Der skal vi bo til imorgen. Alle overflater skal gås over med overflatesprit, og det blir polarbrød til middag! Eller er det "trygt" å bestille take away? Etter uttak cruiser vi videre til en flott hytte på Skovlund camping med oppvaskmaskin, bad og kjøkken

Så nå skal skuldrene senkes, og "miniferien" starte

Oppdaterer dere fortløpende! Håper vi får ut to gode egg, og at begge settes inn igjen. Jeg skal bli fulgt opp av Ullevål i neste svangerskap. Så dere "Beretninger om begynnelser" som gikk på NRK for noen år siden? Dokumentarserie på NRK om sengeposten på Ullevål for de med alvorlige komplikasjoner i svangerskapet. Der lå jeg i 4 uker før sønnen min ble født og en uke etter han var født. (Først en uke på sofaen, så en uke på Riksen også Ullevål, etterfulgt av 10 uker i Drammen.) Anyway!! (Har en tendens til å rote meg bort

) Nina Harsem,overlegen som var med i serien, fulgte meg opp sist og hun skal også følge meg opp i neste. Hun sa GO til nytt svangerskap, og vil tro hun hadde sagt ifra om vi for all del ikke måtte sette inn to egg... Tenker jeg iallfall

Håper alle får en fantastisk dag og tenker spesielt på Vårsol i dag