Vi over 38

Dosen er på å 300ie, trodde det var høyt jeg. Men du ligger en del høyere:)
Merker du noe? Sist kjente jeg mye mer (med Bemfola), mens nå føles det som at ingenting skjer. Ikke antydning til murring en gang.. Blir nesten litt nervøs o_O

Er i Porsgrunn, hadde St.Olav sist jeg prøvde. Har også Menopur med dose 420ie per dag. Starter også på fyremadel i morgen.

Weee Saltvann, det nærmer seg veldig nå for deg, så spennende! Ha en god tur ned til Danmark imorgen, Håper alt går som smurt nå og at du slipper flere bekymringer, også må du ha masse masse lykke til på fredag, skal tenke på deg og krysse alt jeg har! Ta vare på deg selv nå! Dette skal gå veien!!:wav

Tusen takk :) Blir helt rørt jeg :Heartred Jeg håper din dag idag, torsdag, blir en super dag :Heartred

Takk for varm velkomst og oppmuntrende ord! :) Litt lettere til sinns nå, fikk en veldig søt og omtenksom lege som tok seg tid til å lytte. :Heartred Det er jo bare det ene gullegget som skal til, men hun var enig med sin kollega om at vi burde få til et bedre utgangspunkt, så vi avbryter isteden for å bruke opp mitt siste forsøk på det ene egget. Har nettopp tatt Ovitrelle, og fått beskjed om å ha samleie hver dag de neste tre dagene - så får vi se om det skjer et mirakel ;) Mannen er ihvertfall fornøyd med å kunne kose seg litt på den naturlige måten, isteden for en plastkopp :p
Har lav amh og lite egg igjen, men det ser likevel ikke ut til at fruktbarheten daler drastisk. Og med høy befruktningsrate er det grunn til å være positiv mtp videre forsøk. Kan bli noen måneder å vente for å starte på evt nytt forsøk, men er litt tryggere på at vi fortsatt har tid. Blir isåfall satt opp på maksdose med Menopur med håp om bedre respons fra starten av.

Så fantastisk at det gikk bra for dere i 2018, men kan ikke forestille meg hvor skremmende det må ha vært når det stod på! Håper dere lykkes igjen i DK, blir spennende å følge med videre :happy:

Hei og beklager litt sent svar herfra. Så godt å høre at du føler deg bedre og lettere til sinns :) Ja, skjønner mannen din syns det er hyggeligere! Så nå er jo du en ruger :Heartred Tenk så fantastisk det hadde vært om du ble naturlig preggis! Ikke umulig iallfall :) Ja, det var en mildt sagt spennende tid. Torsdag 13 september hadde jeg vært og sett "Skjelvet" på kino med noen venninner. Jeg våknet påfølgende natt av at det var vått i trusen og måtte gå og skifte. Jeg gikk på jobb dagen etter med en litt "rar" følelse som jeg skjøv litt vekk. Jeg sovnet på sofaen etter jobb, og da jeg våknet var det virkelig vått i sofaen. Før jeg ringte Riksen, hentet jeg flekkfjerneren og gikk over sofaen :laughing001 Vi fikk påvist tidlig vannavgang den kvelden og fikk beskjed om å bare dra hjem og håpe på det beste... De var rimelig sikre på at dette ville ende i en senabort. Jeg er rimelig sta og positiv til sinns, så ga klar beskjed om at dette skulle bli en solskinnshistorie. Jeg spurte om det ville være dumt å spise extra hot tacosaus samme kveld, eller om det ville sette igang ytterligere. Da trakk de litt på smilebåndet:) Det var en trist kveld, natt og morgen, men kun frem til 09.00. Da tok jeg meg sammen, tørket tårer og snørr og bestemte meg virkelig for at dette skulle gå bra!! Han var jo fortsatt inni der! Så fulgte en uke på sofaen, søster kom hjem fra Australia og hjalp oss. I uke 23+0 var det rett inn på Riksen og lungemodningssprøyte ble satt innen det hadde gått 15 min. En barnelege kom og snakket med oss om alt det forferdelige som kunne skje om han ble født nå. Jeg måtte be han om å slutte. Vi fikk bare ta alt som det kom. Vi måtte bestemme om vi ønsket om de skulle gå aktivt inn for å redde om han kom før uke 24, og det sa vi nei til. Vi ville at de skulle se an "formen". Så fulgte 5 uker på sykehus før han ble født med akutt keisersnitt! For en glede det var i operasjonssalen :happy090 Sønnen min ble født 25 oktober. Lørdag 27 oktober skulle jeg egentlig på "champagnelunsj" på Bølgen og Moi med noen venninner. Jeg fleipet med at nå som han var født, kunne jo hele teamet bli med å feire! Full av adrenalin, lettet og stolt over at han var ute, og at jeg hadde vært tålmodig og positiv hele veien. I etterkant ble jeg en uke på Ullevål og 10 uker i Drammen. Alt har gått helt topp!! Vi har vært kjempeheldige :Heartred

Dosen er på å 300ie, trodde det var høyt jeg. Men du ligger en del høyere:)
Merker du noe? Sist kjente jeg mye mer (med Bemfola), mens nå føles det som at ingenting skjer. Ikke antydning til murring en gang.. Blir nesten litt nervøs o_O
Merker ingenting jeg heller, hadde lang protokoll første gang og da var alt grusomt. Men pga nesesprayen ikke menopuren. Starter med fyremadel i dag og kontroll i morgen tidlig. Når skal du på kontroll?

Tjoho!! Vi er på vei :smiley-bounce015:smiley-bounce012 "Flukten over grensen." Mor har med munnbind og antibac i bilen, mangler bare visiret som ligger igjen på jobb :laughing001Om 78 mil sjekker vi inn på Hotel Odeon! Der skal vi bo til imorgen. Alle overflater skal gås over med overflatesprit, og det blir polarbrød til middag! Eller er det "trygt" å bestille take away? Etter uttak cruiser vi videre til en flott hytte på Skovlund camping med oppvaskmaskin, bad og kjøkken :) Så nå skal skuldrene senkes, og "miniferien" starte :) Oppdaterer dere fortløpende! Håper vi får ut to gode egg, og at begge settes inn igjen. Jeg skal bli fulgt opp av Ullevål i neste svangerskap. Så dere "Beretninger om begynnelser" som gikk på NRK for noen år siden? Dokumentarserie på NRK om sengeposten på Ullevål for de med alvorlige komplikasjoner i svangerskapet. Der lå jeg i 4 uker før sønnen min ble født og en uke etter han var født. (Først en uke på sofaen, så en uke på Riksen også Ullevål, etterfulgt av 10 uker i Drammen.) Anyway!! (Har en tendens til å rote meg bort :happy093 ) Nina Harsem,overlegen som var med i serien, fulgte meg opp sist og hun skal også følge meg opp i neste. Hun sa GO til nytt svangerskap, og vil tro hun hadde sagt ifra om vi for all del ikke måtte sette inn to egg... Tenker jeg iallfall :) Håper alle får en fantastisk dag og tenker spesielt på Vårsol i dag :Heartred
Lykke til , blir spennende og følge deg.

Hei. Vet egentlig ikke om jeg hører til her på dette forumet, men prøver meg:)
Jeg er 40 år og singel, skal starte med I.V.F i månedsskiftet sept/okt:nailbiting: Jeg synes den ventetiden er fryktelig lang:wtf: Men de hadde ikke mulighet til å starte opp før...

Startet med fyremadel i går, og skal på kontroll i morgen, så da er vi sikkert like spent begge to :smiley-bounce012
Så kjedelig at du ble dårlig sist da, har aldri prøvd nesespray jeg, men hører flere blir dårlig med den.. :yuck:

Masse lykke til i morgen, gleder meg til å høre hvordan det går :love7

Merker ingenting jeg heller, hadde lang protokoll første gang og da var alt grusomt. Men pga nesesprayen ikke menopuren. Starter med fyremadel i dag og kontroll i morgen tidlig. Når skal du på kontroll?

Så godt at de tror alt er fjernet, men allikevel så trist å lese :sad010sender deg alt av gode tanker og klemmer og gode ønsker:Heartbigred skjønner godt det er vanskelig å se lyset i tunnelen akkurat nå.
Men det er der, alltid. Men du har lov å gå med skyggelapper og bare grine det ut og å synes at alt er urettferdig en stund stor klem:Heartred ønsker deg alt godt!

Hei dere fine jenter! Da har jeg vært på kontroll på sykehuset. Det gode er at de mener de har fjernet alt i brystet og det var heller ingen spredning til lymfer. Det dårlige er at det er en litt hissigere type kreft som anbefales cellegift, stråling pluss hormonkur i mange år fremover. Får vite mer i neste uke. Akkurat nå ser selv ikke jeg lyset i enden av tunnellen:crybaby2

Startet med fyremadel i går, og skal på kontroll i morgen, så da er vi sikkert like spent begge to :smiley-bounce012
Så kjedelig at du ble dårlig sist da, har aldri prøvd nesespray jeg, men hører flere blir dårlig med den.. :yuck:

Lykke til du også, blir spennende for oss

I Danmark!! FHI sier forresten at helsepersonell skal informere arbeidsgiver om reiser utenfor Norge gjort iløpet av de siste 10 dager. Så den saken er grei! Gleder oss til å være HELT fremme!

Hei dere fine jenter! Da har jeg vært på kontroll på sykehuset. Det gode er at de mener de har fjernet alt i brystet og det var heller ingen spredning til lymfer. Det dårlige er at det er en litt hissigere type kreft som anbefales cellegift, stråling pluss hormonkur i mange år fremover. Får vite mer i neste uke. Akkurat nå ser selv ikke jeg lyset i enden av tunnellen:crybaby2
Kjære, gode Vårsol. Dette var skikkeleg vondt å høyra. At du skal måtta gå gjennom dette ekstremt vanskelege no når du var midt oppi eit allereie krevande IVF-løp... Sjølvsagt veldig glad for å høyra at det verkar som at alt i brystet er blitt fjerna, men utruleg kjipt at du kanskje må ha tøff behandling i fleire år framover. Snakka de noko om IVF-planane dykkar, eller blei ikkje dette nevnt i det heile tatt no? Sender bøttevis av styrkeklemmar og kjærleik no når alt er mørkt, og så håpar eg at lyset i enden der blir sterkare når du har fått summa deg litt og fått vita meir frå legane. ❤️❤️❤️

Lykke til på kontroll!! Skriv under på at Synarela er eit helvete, men den hjelpte iallfall meg til å få fram fleire egg denne runden...! :joyful: Blir spennande å følgja deg her.

Lykke til på kontroll, så spennande!! Kryssar fingrar!
:signs003

I Danmark!! FHI sier forresten at helsepersonell skal informere arbeidsgiver om reiser utenfor Norge gjort iløpet av de siste 10 dager. Så den saken er grei! Gleder oss til å være HELT fremme!
Iiiik, så spennande!! Godt å høyra at de er på plass i Danmark. Veldig spent på oppdatering frå deg i morgon. Lykke til med uttak, håpar det er to gullegg!! ❤️❤️

Hei. Vet egentlig ikke om jeg hører til her på dette forumet, men prøver meg:)
Jeg er 40 år og singel, skal starte med I.V.F i månedsskiftet sept/okt:nailbiting: Jeg synes den ventetiden er fryktelig lang:wtf: Men de hadde ikke mulighet til å starte opp før...
Velkommen hit!! Sjølvsagt høyrer du til her! Her er me ein gjeng modne damer med kronglete vegar til barn #1, #2, #3 eller meir... Kva klinikk tilhøyrer du? Slitsomt med så lang ventetid! Blir spennande å følgja deg! ❤️

Lykke til på kontroll!! Skriv under på at Synarela er eit helvete, men den hjelpte iallfall meg til å få fram fleire egg denne runden...! :joyful: Blir spennande å følgja deg her.
Tusen takk, da har jeg snart time. Veldig spent

Kjære Vårsol :Heartred Så utrolig trist å lese. Det var jo ikke sånn dagen skulle bli. Godt at det ikke er spredning iallfall, så det er jo veldig positivt oppi alt!! Jeg skjønner godt du er i kjelleren nå, men prøv og finn trappen opp iløpet av helgen :) Du nailer dette også, så håper jeg av hele mitt hjerte at det kan bli kortere behandling. Hold oss oppdatert. En god kjempeklem til deg :Heartred:Heartred

Ånei! Kjære deg så utrolig vondt å høre, felte noen tårer for deg nå. :( F*** cancer! :mad: Håper inderlig dere får mer oppløftende nyheter til uka, med tanke på IVF oppi det hele. Ord blir fattige, men sender masse styrke og støtte din vei! :Heartred

Back
Topp