Da klamrer vi oss til håpet, kjære Vårsol
Det gikk veldig inn på meg å lese om alt. Jeg syns det er ganske utrolig at man kan skape så sterke bånd gjennom et forum. Jeg er ingen forum traver og kommenterer aldri noe, unntatt akkurat denne. Jeg skulle gjerne hatt flere av dere som venner! Noen går gjennom livet uten bekymringer, mens andre får mye. Som sagt før, vi blir noen ordentlige tøffinger! Du kommer deg igjennom dette, også håper vi at det blir baby etterhvert
For å prøve å muntre deg opp litt, kan jeg fortelle deg at jeg har vært Tårnfrid idag - OGSÅ
I forbindelse med ivf var det bestilt tid til blodprøver kl 08.10 og 08.15 på Odense Hospital idag tidlig. For å unngå parkeringsstress valgte vi å gå, kun 30 min. Kom seff litt for sent ut, så måtte jo nærmest løpe siste stykket. Med barnevogn, hvorav ett av hjulene plutselig punkterte. Rakk frem akkurat i tide, puh! Så var det tilbake til hotellet, sønnen min og jeg ble satt rett i bilen. Så bar det til Maigaard. Der fikk jeg medisiner og etterhvert morfin. Jeg visste at sønn og mann gikk gatelangs, og jeg var uansett ganske ivrig på å komme meg ut når jeg var ferdig. Så mens jeg sto og tørket blod, spurte jeg om jeg bare kunne stikke med en gang etterpå. Det kunne jeg ikke, måtte drikke saft og spise knekkebrød. Fikk i meg det, men måtte kontrollere blødningen før jeg fikk gå
Innom Joe & the Juice og kjøpte stor kaffe, juice og sandwich. Så det går i ett! Gleder meg til å slappe av litt, men må vaske campinghytten først. Jeg har med gulvklut og grønnsåpe, men mannen får ta gulvet. Men alt skal desinfiseres!
Nå skal jeg slappe av litt i bilen. Det kommer til å ordne seg, kjære deg