Takk for gode ord, du er så flink til å sette ord på ting
Jeg forstår deg veldig godt og de følelsene du har. Ja, får virkelig håpe du får en plan denne uken. Jeg er som deg, selv om dette er peanøtter i forhold, men jeg liker planer. Sånn generelt. Jeg liker å planlegge og vite hva som skjer, og når det skjer. Humøret mitt går også opp og ned om dagen, fra positiv til negativ. Jeg blir utrolig irritert på enkelte ting. Jeg vet at de som sitter og besvarer e-poster ang korona har mange forespørsler om dagen, men om man leser nøye de henvendelsene man får, slipper man kanskje å måtte svare samme person flere ganger. Jeg skrev en mail og ønsket å bestille test, da jeg hadde et medinsk ærend i DK og har pasientnær kontakt. Jeg fikk som svar at "personer som ønsker å teste seg i forkant av jobbreiser, må ordne dette selv. Kun folk med symptomer blir testet". Jeg skrev at bla, bla, bla at jeg skjønner det, men det er ikke min situasjon. Jeg la frem hele "saken" på nytt og enda mer detaljert og skrev at jeg er pliktig til å teste meg. Da mener iallfall jeg at jeg bør kunne teste meg ioffentlig. Da fikk jeg til svar : " dersom du jobber i Bærum, kan du be lederen din om å bestille test". Da "la jeg på røret"
Jeg ringer koronatelefonen imorgen. Men som sagt, jeg skjønner at de har mye å gjøre og veldig lange dager.
Nå har vi lagt oss, tidlig opp imorgen! HJEM
Skal se på en serie. Håper du legger deg med positive tanker om at alt ordner seg. Ja, måtte jo nesten vite om jeg skulle dukke opp til innsett. Jeg analyserer jo alt rundt dette, og lurte på om de kanskje mente om jeg ville at de skulle ringe meg lørdag, eller om jeg ville vente med å høre fra dem på mandag... Samma! Imorgen får jeg beskjed! Så blir det Århus i oktober, tenker jeg! Ny hobby, dette