Vi over 38

Det blir ikke innsett. Utrolig kjipt. Jeg har sendt mail til Århus og sagt at vi vil dit neste gang. Hjemme om 9 timer!

Det blir ikke innsett. Utrolig kjipt. Jeg har sendt mail til Århus og sagt at vi vil dit neste gang. Hjemme om 9 timer!
Så utruleg leit, Saltvann! Sender deg bøttevis av styrkeklemmar, veit kor utruleg kjip den beskjeden er å få. ❤️

De skal ringe fra klinikken i 8-draget. Da er vi allerede på vei, og vi må kjøre innom/forbi Odense på vei hjem. Så om jeg er ønsket, stiller jeg opp :) Jeg var åpen i 2018 og fortalte det til sjef, daglig leder samt en tett kollega. Men så skjedde det en del dårlige ting mens jeg lå på sykehus, samt også året etter ved lønnsjustering. Jeg er sånn av person som ikke gir meg og HATER URETTFERDIGHET. Midt oppi alt døde bonuspappaen min helt brått og akutt, så jeg hadde viktigere ting å fokusere på. Jeg bestemte meg for at "etter neste barn" skal jeg finne på noe annet. Men så lar jo dette barnet vente på seg. Selv om man har full rett til å bli gravid i ny jobb, er jeg som deg; vil bli gravid i "gammel jobb, for så å gi jernet i ny jobb! Det blir nok noe styr til høsten igjen, og da er jeg klar til virkelig å si ifra og stå på krava! Funnet en beintøff advokat som "elsker" urettferdighet og kjipe arbeidsgivere som tror de kan styre på!! Så det blir en spennende høst på flere fronter!! :)
Kjenner meg igjen, har følt meg veldig urettferdig behandlet på min arbeidsplass også. Samboeren min har oppfordret meg til å bytte jobb lenge, men så var det Det neste barnet som skulle komme først ja... Det høres absolutt ut som en spennende høst, godt du har litt å henge fingrene i under ventetiden! :D Kult at du har funnet en advokat som vil se på det, håper det fører frem! :)

Ja, kjedelig. Totalt waste, men gråter ikke. Innstilt på ny runde! Håper jeg hører fra dem idag, bedt om det. Tusen takk :Heartred
Vet du var forberedt på det, men likevel leit å høre. Håper du kommer raskt i gang igjen og får bedre resultater i Århus! :Heartpink

Finner ikke igjen svaret jeg skrev på fredag, men fort mulig jeg bare tenkte jeg skulle skrive :happy090
Jeg hadde også 7 poser, men de var små ennå. Ny kontroll idag.

Begynte å blø etter kontrollen på fredag, ser ut som mensen kom en uke etter første blødningsdag. Den stoppet helt opp på dag to, men det har skjedd før så tenkte det var greit. Og alt var ok på kontroll også.
Kjenner jeg blir litt nervøs for at alt går i vasken, men får vel vite det idag. Krysser fingrene :nailbiting::)

Lykke til idag:happy:

Da har jeg vært på kontroll etter sprøyte start sist lørdag, hadde 7 poser men alle var bare på størrelse 10. Så ny kontroll mandag, så håper vi dem vokser raskt ❤️

Ja, er det mulig liksom å gjøre flere og verre feil enn Hurtigruten?? De burde jo egentlig hatt en slags egen premie for det! Guestapartments i Århus skal sjekkes opp i! Haha, ja før ble man uglesett om man luktet sprit, nå for tiden får man heller respekt for det! Og før kamuflerte man fisen med et nys, nå er det heller omvendt:D
Har fått innkalling til time imorgen tidlig, nervøs, men mest av alt lettet over å komme igang endelig. Håper du har hørt noe fra Maigaard nå:Heartred

JEG LER MEG IHJEL!!! :laughing001 Jeg ser det virkelig for meg! Jeg er sånn som skvetter til om folk nyser, og viser at "DET DER LA JEG MERKE TIL " :laughing001 Da spesielt om man ikke har nyst "riktig" inni i albuen. Mamma fortalte meg en funny story fra begynnelsen av "koronatiden". Hun sto og ventet på bussen, ingen andre der. Hun var ikke forkjøla, men kjente likevel at det var et nys på vei. Hun husket at man skulle "gjemme nyset" på en måte, men ikke helt hvordan i forbifarten. Så det ble til at hun hev hodet under armhulen i en fart, under kåpen, og nøs der. Hun måtte le av seg selv etterpå :laughing001 Godt de tok tiltak på jobben din, bedre med en gang for mye enn en gang for lite! Hurtigruten er jo helt skandale! De har jo virkelig "misforstått" alt!! Leilighet på åremål, ja :laughing001 Guestaparts skal vi bo på i Århus. Virker helt topp! Ja, det blir bra for deg at du får vite litt mer. Da jeg lå Riksen og Ullevål før sønnen min ble født, syntes jeg hverdagene var mye bedre enn helgene. Det skjedde så "mye" mer. Pluss at jeg kunne se to episoder på rad med "God morgen, Norge", og da hadde klokken blitt 12 allerede!! Om 6 timer vet jeg helt sikkert, selv om jeg vet det allerede... Jeg syns det er rart at det plutselig ikke blir befruktet, det blir alltid det...

Masse lykke til på kontroll idag Babybraa!:Heartred

Finner ikke igjen svaret jeg skrev på fredag, men fort mulig jeg bare tenkte jeg skulle skrive :happy090

Begynte å blø etter kontrollen på fredag, ser ut som mensen kom en uke etter første blødningsdag. Den stoppet helt opp på dag to, men det har skjedd før så tenkte det var greit. Og alt var ok på kontroll også.
Kjenner jeg blir litt nervøs for at alt går i vasken, men får vel vite det idag. Krysser fingrene :nailbiting::)

Tusen takk, skal inn nå. Når har du time? Lykke til du også❤️

Utrolig kjipt å lese Saltvann, selv om du på en måte var forberedt på det denne gang. Ta vare på deg selv nå! Neste gang!!!!!:Heartred

Ja, takk. Det går fint. Jeg har vært forberedt på det. Så jeg har sendt sms med Huseby, gynekologen. Han er så søt! Han sykemelder meg neste gang gjennom hele prosessen, samt karantene om det blir nødvendig. Jeg skal fortelle det til daglig leder, så slipper jeg slt styret med å finne på masse tull. Leilighet har vi bestemt oss for, Guestapart, heter den. Virker flott! Litt mer å finne på der enn i Skovlund der vi bodde. Ikke at vi skal treffe noen, men kan i det minste gå litt rundt i gatene i Århus og se på folk! Slippe dusjforheng :laughing001 Jeg får helt fnatt! Jeg desinfiserte dusjhode, slangen og kranen, men fikk ikke desinfisert hele dusjforhenget og veggen. Heldigvis klistret det seg ikke inntil meg. Så da tenker jeg det blir 6 uker på jobb (utenom høstferie) før nytt forsøk! Neste gang går det!! Så bra å lese at du skal på sykehuset imorgen! Da krysser jeg fingrene for at du får en plan å forholde deg til, og at de er positive i forhold til veien videre :Heartred

Vet du var forberedt på det, men likevel leit å høre. Håper du kommer raskt i gang igjen og får bedre resultater i Århus! :Heartpink

Tusen takk :) Går fint altså. Nå gleder jeg meg bare til å komme meg hjem. Hive alt av klær og sengetøy til vask og kose med 9-åringen. Hvordan går det med deg?

Masse lykke til idag!!! :):) :) :smiley-bounce016

Ja, kjedelig. Totalt waste, men gråter ikke. Innstilt på ny runde! Håper jeg hører fra dem idag, bedt om det. Tusen takk :Heartred
Så leit å lese at ditt første møte med Maigaard ikke ble som dere håpet. Kjenner så altfor godt igjen nedturen av å ikke få innsett for veien er så lang frem til egguttaket. Godt å lese at du ikke gir deg og at det blir Århus neste gang. Heier fra sidelinja :):):)

Høres ut som en bra plan, minst mulig stress og bekymringer! Jobben kan bare ta seg en bolle, de har ingen rett til å komme med noe som helst annet enn lykkeønskninger til deg! Veldig kjipt at de har brutt tilliten og gjort ting vanskelig for deg, håper det ordner seg på best mulig måte, evt i ny jobb! Ja, 6 uker går fort! Godt å se fremover og ha et tidsperspektiv, da holder man ut mye, også på jobb.

Ja, takk. Det går fint. Jeg har vært forberedt på det. Så jeg har sendt sms med Huseby, gynekologen. Han er så søt! Han sykemelder meg neste gang gjennom hele prosessen, samt karantene om det blir nødvendig. Jeg skal fortelle det til daglig leder, så slipper jeg slt styret med å finne på masse tull. Leilighet har vi bestemt oss for, Guestapart, heter den. Virker flott! Litt mer å finne på der enn i Skovlund der vi bodde. Ikke at vi skal treffe noen, men kan i det minste gå litt rundt i gatene i Århus og se på folk! Slippe dusjforheng :laughing001 Jeg får helt fnatt! Jeg desinfiserte dusjhode, slangen og kranen, men fikk ikke desinfisert hele dusjforhenget og veggen. Heldigvis klistret det seg ikke inntil meg. Så da tenker jeg det blir 6 uker på jobb (utenom høstferie) før nytt forsøk! Neste gang går det!! Så bra å lese at du skal på sykehuset imorgen! Da krysser jeg fingrene for at du får en plan å forholde deg til, og at de er positive i forhold til veien videre :Heartred

Tusen takk, går fint. Gleder meg til ny plan og komme igang igjen! Håper rugingen går fint!! :)
Godt du ser framover og er klar for nytt forsøk, that’s the spirit!! ❤️

I går var eg litt meir håpefull og tenkte at «no skal eg tenka positivt fram til testing!», men i dag krisemaksimerer eg igjen... :banghead: Og kjenner på kvart minste symptom og lurer på om det er Lutinus eller reelt symptom. Huff, alle fasar av denne IVF-karusellen er søren meg tøffe! Ikkje minst all den ventinga heile forbanna tida... Blæh! :dead:

I går var eg litt meir håpefull og tenkte at «no skal eg tenka positivt fram til testing!», men i dag krisemaksimerer eg igjen... :banghead: Og kjenner på kvart minste symptom og lurer på om det er Lutinus eller reelt symptom. Huff, alle fasar av denne IVF-karusellen er søren meg tøffe! Ikkje minst all den ventinga heile forbanna tida... Blæh! :dead:

Jepp, jeg er klar! De ringer meg imorgen kl 12! Håper ikke de tar det personlig i Odense at jeg bytter til Århus. Jeg skrev at jeg ikke orker flere campinghytter. Jeg må ha litt mer by rundt meg. Ja, ser den. Tenk at det er graviditetssymptomer!! 4 dager igjen!! Så spent på dine vegne!! :) :) Når har lillemann sovnet. Han er sååå flink og tålmodig, det er en lang tur! Jeg har bestilt meg to nye par joggesko, gul regnjakke og en knallblå tur jakke. Det syntes jeg at jeg fortjente! Ikveld skal vi kose oss med hjemmelaget pizza og sommerhytta med 9 åringen. Imorgen blir det sunt liv igjen, blitt en del polarbrød denne helgen! På mølla og trene vekter! 18 mil igjen!!

Smuta, hvor lenge gikk du på Synarela før du begynte på stimulering? Jeg gikk på det i 2 uker, 600 doser daglig, frem til jeg startet på Gonal. Lurer på om jeg skal gå lengre på det nå, eller større doser... Jeg vil ha ny plan NÅ!! Håper jeg får det imorgen :) Utålmodig!

Back
Topp