Takk for info! Høyrest jo ikkje så lovande ut for oss då, sidan eg både har fylt 39 og me har eit barn frå før... Men uansett verdt å forhøyra seg. Eg har hatt definitivt best resultat når det gjeld egg ut/embryo inn med lang protokoll, så den biten er grei, sett bort frå at det er jævlig psykisk og fysisk. Uansett, me får sjå ting an etter testing torsdag!Mener å huske at det var aldersgrense i det offentlige, men nå står det på nettsidene deres at de prioriterer kvinner som ikke er fylt 39 år ved søknadstidspunkt og som ikke har barn fra før. Jeg fikk beskjed om at det var flere måneders ventetid nå pga av alle som fikk avbrutt forsøk pga korona. Du kan evt. sjekke på helsenorge.no hvor lang ventetid det er på de ulike klinikkene fra utredning til behandling. Klinikken stengte dagen etter jeg hadde innsett 11. mars og åpnet igjen i april/mai, og da hadde de ikke tid for uttak før i midten av august (de har stengt i juli). Vi hadde derfor et privatforsøk i perioden Riksen var stengt. Ulempen med Riksen er at de alltid kjører lang protokoll og at din syklus må klaffe med de eventuelle lukene som evt. dukker opp. Vil absolutt anbefale å søke det offentlige og gjøre privat forsøk i mellomtiden. Vi har vurdert privat mens vi venter nå, men pga økonomi velger vi å se det an. Vanligvis vil de vente minst 3 sykluser etter siste forsøk før man kan begynne ny hormonbehandling, men siden jeg ikke hadde uttak denne gangen slipper jeg visst det. Så håååper det blir noe i høst.