Vi over 38

Tusen takk Lura, ja uten humor og stå på vilje kommer man ikke langt, dette skal ordne seg!:Heartred

Livet kan til tider bli litt for dramatisk, men elsker at du klarer å ha humor rundt dette! :Heartred:joyful: (Kanskje det er en kjekk lege som kan trøste deg litt? :hilarious:)
Så godt å høre at møtet gikk bra! Så nervepirrende, men det høres ut som du blir godt ivaretatt og at de ønsker å finne en god løsning for deg. Håper det kommer enda bedre nyheter på mandag, til da får du ta godt vare på deg selv du også!:Heartpink

Yeey, så bra at de er så kjappe og effektive! Så deilig med ny plan! Når starter du?? Spennende!

Hei jenter! Nå har jeg fått ny plan på e-post fordi jeg er så SPENT!!! Den siste planen med vellykket resultat :talk017 Jeg skal starte på Trisekvens ved 1 mensdag på neste syklus. På syklusen etter skal jeg gå på menopur 300 (fra 2 mensdag) og Fyremadel fra syklusdag 8, på 7 dagen med menopur. Fra Hausken er jeg vant med å starte på Fyremadel fra 5 dag med menopur... Men de har vel tunga rett i munn og vet hva de driver med, så det er vel unødvendig å stille spørsmål rundt det... Jeg er klar!!!

Ja, er mer håpefull nå og spent for hva mandagen bringer....I verste fall må jeg nok noen måneder på cellegift, men det skal jeg takle, bare jeg har dette å se frem til. Vi har flere sjanser, bare se på disse Hollywood damene som er langt over 40 og gravide, det skal gå tilslutt!:hello2
Så godt å høyra, kjære Vårsol. Du er tøff!! ❤️ Fleire av Hollywood-damene blir jo også gravide med eggdonasjon til dei er 50, så det finst mange moglegheiter... Så lenge ein har fysisk og psykisk ork og pengar til det. Uansett, heiar masse på deg og håpar du får meir tydelege svar snart. Her ser det ut som at det håpefulle forsøket vårt går rett vest. :arghh: Men kan ikkje gi opp me heller, sjølv om vegen er megalang og kronglete! :dead:

Åhhh nei, kjære Smuta, håper sånn at dette går bra:Heartred

Hurra for ny plan, Saltvann!!! :smiley-bounce012 Det gir alltid nytt håp! Her har eg begynt å spotta litt, så reknar med at det er game over i morgon... :arghh: No er eg iallfall mentalt forberedt på det. Og sjølv om det kjennest ut som eit enormt ork å skulla begynna heilt på nytt igjen, så er me ikkje klare for å gi opp. Men me treng å sortera tankane for kva som blir planen vår vidare. Huff, det er skikkeleg tøft dette IVF-køyret!!! :banghead::banghead::banghead:

...Og i mellomtida håpar me sjølvsagt på ein heimelaga mirakelbaby!!! ❤️

Ja, er mer håpefull nå og spent for hva mandagen bringer....I verste fall må jeg nok noen måneder på cellegift, men det skal jeg takle, bare jeg har dette å se frem til. Vi har flere sjanser, bare se på disse Hollywood damene som er langt over 40 og gravide, det skal gå tilslutt!:hello2

Det gjør det også! Du er uansett RÅ!!! :smiley-bounce016

Altså, eg er i sjokk!!!!!!!

Den mest surrealistiske natta ever... Våkna av at eg måtte tissa i 4-tida (ikkje vanleg) og skulle berre ta ein kjapp strimmeltest for å få bekrefta det negative svaret. Men så heilt i ørska såg eg liksom ein strek nr. 2 der, men kunne ikkje tru det. Eg tok så både ein CB digital tidlegtest og ein Babyplan stav tidlegtest.

56E50B44-4E1C-4991-8E01-2D1886CC54BA.jpeg

Min første positive test på to år og min andre positive test nokon gong i livet. Den første blei til vår vidunderlege dotter og no håpar eg veldig at dette går vegen også. ❤️❤️❤️ Eg var verkeleg overbevist om at mensen var på veg i går og hadde også litt rosa på papiret. Men heldigvis ikkje meir enn det. Så i går heiv eg i meg masse Pepsi Max og is og chips og greier som eg har kutta ned på i rugetida og grein og gjorde masse research på klinikkar og eggdonasjon og you name it. :hilarious:

Vegen er fortsatt veldig lang, men i dag skal me feira! Måtte gullegget/gullegga klamra seg fast til termin!!!
:love7:love7:love7

Den mest surrealistiske natta ever... Våkna av at eg måtte tissa i 4-tida (ikkje vanleg) og skulle berre ta ein kjapp strimmeltest for å få bekrefta det negative svaret. Men så heilt i ørska såg eg liksom ein strek nr. 2 der, men kunne ikkje tru det. Eg tok så både ein CB digital tidlegtest og ein Babyplan stav tidlegtest.

Vis vedlegget 334027

Min første positive test på to år og min andre positive test nokon gong i livet. Den første blei til vår vidunderlege dotter og no håpar eg veldig at dette går vegen også. ❤️❤️❤️ Eg var verkeleg overbevist om at mensen var på veg i går og hadde også litt rosa på papiret. Men heldigvis ikkje meir enn det. Så i går heiv eg i meg masse Pepsi Max og is og chips og greier som eg har kutta ned på i rugetida og grein og gjorde masse research på klinikkar og eggdonasjon og you name it. :hilarious:

Vegen er fortsatt veldig lang, men i dag skal me feira! Måtte gullegget/gullegga klamra seg fast til termin!!!
Fantastisk! :HeartredGratulerer! Krysser fingrene for at spiren/e klamrer seg fast! All grunn for feiring! Så herlig med positive nyheter!!:excited001

Rart det der med hvordan man føler seg. De forsøkene der jeg har hatt god tro og nesten vært sikker på at jeg var gravid, har jeg fått negative tester. Mens de to forsøkene der jeg nesten har gått inn i en depresjon før testing og har vært sikker på at alt gikk til h.... så ble det positiv test. Jeg må være verdens verste indikator :joyful: Men dessto bedre å bli positivt overrasket :)

Vis vedlegget 334027

Å herreguuud, så fantastisk! Jeg kjenner meg sånn igjen i hvordan den mentale berg og dalbanen er, og vet så godt for en lykke det er å få de to strekene, så er virkelig glad på dine vegne! Ta dere en velfortjent feiring i dag og pust litt ut :joyful: Nå blir det spennende å se om det er en eller to som spirer der inne! :D

I dag settes ovitrelle , har fått beskjed at de vurderer sette inn to om eggene overlever og alt ser bra ut. Krysser alt for noen gode egg og gode svømmere;)
Trodde ikke det var så vanlig å sette inn to ved ferskforsøk, men det er jo kjempespennende! Krysser fingrene for deg! :)

Vis vedlegget 334027

Så fantastisk, håper det er begge som har klamret seg fast. ❤️

Sniker meg inn til dere her..
38 år, vært prøvere i 4 år, første runde med IVF på Sahlgrenska i Göteborg, ferskforsøk våren 2019 endte i mens og en blasto i frys. Blasto ble satt inn i naturlig syklus om søndagen, rugedag 4 på meg altså.

Last edited:

Vis vedlegget 334027

Åhhhhhh, Smuta!!!!! Nå fikk jeg helt gåsehud og en tåre i øyekroken faktisk. Det er jo helt FANTASTISK!!! HVA var det jeg sa???? Hahahahaha!!! Guri, så gøy!!! Når blir det ultrayd? SÅÅÅÅÅÅÅÅ glad på dine vegne!!! :smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012

Jeg har sendt mail til Hausken nå. Jeg VIL ha et barn til!! Så hvis det ikke blir vellykket i DK i oktober, vurderer jeg (må overbevise mannen først) donoregg....Jeg har trua på at det går neste gang, men greit å vite at løpet ikke er kjørt. Beklager om jeg ikke har rukket å svare alle som har svart meg. Småen er i barnehagen, oppstart. Så det går en del tid der. Når jeg har egentid, er jeg duracell kanin i huset. Skal isolere en bod, så rydder og sorterer. Bestemt meg for å bare være kort ang sykemelding i oktober, jeg vil ikke si grunnen. Jeg skal ta koronatest 14.30 - privat. Kommer jo ikke gjennom til offentlig. Jeg fortalte dilemmaet mitt i forhold til å si til arbeidsgiver om mitt utenlandsbesøk. Hun skjønte at jeg ikke ville fortelle om ivf opplegget, så da dropper jeg å si noe med god samvittighet. Testen skal være sikker. Vurderer å slutte å drikke kaffe, lurer på om drt gir meg mer tankerusj enn nødvendig. Her er det bare å fortsette. Håper alle har en fin dag, vet iallfall at SMUTA har det topp!!! :)

Smuta, nå ble jeg rørt her jeg står, herlighet dette er bare helt fantastisk, så glad på dine vegne!:wav Hva var det vi sa???:joyful::love7 Gratulerer så utrolig mye, nyt det og dagene, massevis av lykke og hell til dere!:Heartred:Heartblue

Vis vedlegget 334027

Last edited:
Velkommen hit Wilkeikke, så kjekt at vi er flere, skriver deg opp på listen. Blir spennende å følge deg, masse lykke til med ruging!:love7

Sniker meg inn til dere her..
38 år, vært prøvere i 4 år, første runde med IVF på Sahlgrenska i Göteborg, ferskforsøk våren 2019 endte i mens og en blasto i frys. Blasto ble satt inn i naturlig syklus om søndagen, rugedag 4 på meg altså.

Det skal gå bra Saltvann, til slutt skal vi alle være preggis, er helt overbevist om det!!!:Heartred Så bra å ha plan B (og C og D) :joyful: klar, så slipper man å gå i kjelleren for lenge, da er det bare å se videre og fremover igjen mot neste forsøk. :wav

Jeg har sendt mail til Hausken nå. Jeg VIL ha et barn til!! Så hvis det ikke blir vellykket i DK i oktober, vurderer jeg (må overbevise mannen først) donoregg....Jeg har trua på at det går neste gang, men greit å vite at løpet ikke er kjørt. Beklager om jeg ikke har rukket å svare alle som har svart meg. Småen er i barnehagen, oppstart. Så det går en del tid der. Når jeg har egentid, er jeg duracell kanin i huset. Skal isolere en bod, så rydder og sorterer. Bestemt meg for å bare være kort ang sykemelding i oktober, jeg vil ikke si grunnen. Jeg skal ta koronatest 14.30 - privat. Kommer jo ikke gjennom til offentlig. Jeg fortalte dilemmaet mitt i forhold til å si til arbeidsgiver om mitt utenlandsbesøk. Hun skjønte at jeg ikke ville fortelle om ivf opplegget, så da dropper jeg å si noe med god samvittighet. Testen skal være sikker. Vurderer å slutte å drikke kaffe, lurer på om drt gir meg mer tankerusj enn nødvendig. Her er det bare å fortsette. Håper alle har en fin dag, vet iallfall at SMUTA har det topp!!! :)

Back
Topp