Det skal gå bra Saltvann, til slutt skal vi alle være preggis, er helt overbevist om det!!! Så bra å ha plan B (og C og D) klar, så slipper man å gå i kjelleren for lenge, da er det bare å se videre og fremover igjen mot neste forsøk.
Ja, jeg håper det. Mannen er ikke helt for donoregg, så håper vi slipper å måtte ta det valget. Idag har jeg tatt coronatest! Det gikk veldig greit, hun var nok veldig flink Jeg har sendt inn saken min til Fagforbundet, må forvisse meg om jeg har en reell sak. Har jeg det, kontakter jeg det råskinnet av en advokat! Tærer litt på å tenke på alt dette. Det er ikke snakk om de store beløpene akkurat, men prinsipper. Utettferdighet og dårlig behandling av mennesker, noe jeg misliker sterkt! Nok syting! Dagene i barnehagen går bedre dag for dag. Det kan nok bli litt mye for han enkelte ganger, og idag var første dagen han spiste. Jeg spurte om han kunne spise med sin "person" alene i begynnelsen, og idag hadde de sittet 2 barn og henne. Storkost seg. Han er en tøffing og "hei-hå", meget bestemt fyr! Men når man blir født så tidlig, så kan man lett bli overstimulert og dermed sliten. Jeg var i to barnehager og hadde møte med daglig leder, vet at jeg valgte rette barnehage. Nok om meg! Håper dagen din er fin