Vi med babyklister

Er blitt kvalm, vet ikke om det har noe med bk å gjøre.. noen andre som har opplevd det?
 
Er blitt kvalm, vet ikke om det har noe med bk å gjøre.. noen andre som har opplevd det?
Jeg har ikke merket noe som helst til at jeg har drukket dette.
Det er ikke bare innbilt, siden du var litt skeptisk i forhold til bivirkninger i forkant?
 
Jeg har ikke merket noe som helst til at jeg har drukket dette.
Det er ikke bare innbilt, siden du var litt skeptisk i forhold til bivirkninger i forkant?
Ja, og er kanskje det fortsatt... men tenkte det skader ikke å prøve.
Men nå ligger jeg her og er kvalm, ikke gøy, må se om jeg gidder å fortsette :hilarious:
 
Er blitt kvalm, vet ikke om det har noe med bk å gjøre.. noen andre som har opplevd det?
Aldri merket noe bivirkning av bk.. dette er fjerde runden jeg.bruker det.
 
Smaker BK noe? Hvordan fungerer det? Noen som har kombinert det med wild jam? Når i mnd bør det taes? Skal det hjelpe til at egget fester seg bedre?:Heartbigred

Sliter med at jeg mister i uke 5:(
 
Smaker BK noe? Hvordan fungerer det? Noen som har kombinert det med wild jam? Når i mnd bør det taes? Skal det hjelpe til at egget fester seg bedre?:Heartbigred

Sliter med at jeg mister i uke 5:(
Jeg synes det smakte litt alkohol :p
Den forbedrer miljøet i livmor som skal hjelpe egget og feste seg, eller foster og forbli fast, skal tas fra EL til du evnt får mens, eller til flasken er tom. Har ikke prøvd sammen med wj, så ingen erfaring.
 
Kjenner jeg ikke klarer å få en tanke vekk..
etter sa’en så fikk jeg høre at foster var no ikke levedyktig, elr det var ikke ment to be, eller at det var noe galt på gang og kropp/natur ordnet opo i det.
Så her skal jeg begynne med BK snart.. men tenk om den egget er heller ikke levedyktig eller det er noen feil på den og kroppen ikke klarer å rydde opp fordi jeg tar BK?
Heia, Jeg har akkurat samme tanker.. Hva om det ender opp med at man bærer frem et veldig sykt barn som kanskje fra naturens side skulle ha vært selektert bort.. Slike tanker sitter jeg med, selv om jeg har veldig lyst å prøve bk..
 
Heia, Jeg har akkurat samme tanker.. Hva om det ender opp med at man bærer frem et veldig sykt barn som kanskje fra naturens side skulle ha vært selektert bort.. Slike tanker sitter jeg med, selv om jeg har veldig lyst å prøve bk..
Jeg har tenkt og tenkt på det. Men ver du hva, kroppen rydder opp uansett. Noen ganger trenger kroppen hjelp til å få egget festet. Noen ganger mister man helt uten grunn, til og med hvis det ikke er feil på fosteret.
Så jeg prøver nå. Tar mindre dose, bare to gangen om dagen, ellers så blir jeg veldig kvalm.
 
Jeg har tenkt og tenkt på det. Men ver du hva, kroppen rydder opp uansett. Noen ganger trenger kroppen hjelp til å få egget festet. Noen ganger mister man helt uten grunn, til og med hvis det ikke er feil på fosteret.
Så jeg prøver nå. Tar mindre dose, bare to gangen om dagen, ellers så blir jeg veldig kvalm.
Ja jeg bestilte i dag.. klarte ikke å la være :) vente spent på levering, så resultat :)
 
Funka ikke denne runden på meg...

Siden september har jeg hatt 1 sa og 2 kjemiske...
 
Funka ikke denne runden på meg...

Siden september har jeg hatt 1 sa og 2 kjemiske...
Ja, den gir jo ikke 100% garanti. Ingen ting gir garanti i prøveperiodene :sorry:
Misstenker jeg hadde kjemisk etter sa i august, men velger å ikke tenke på det. Vet det kan ta tid, vet det er vanskelig, men tenk så fin belønning vi får for å stå ut dette! :shy: Noe å se framover til :Heartred ikke gi opp håpet, det blir snart din tur!
 
Ja, den gir jo ikke 100% garanti. Ingen ting gir garanti i prøveperiodene :sorry:
Misstenker jeg hadde kjemisk etter sa i august, men velger å ikke tenke på det. Vet det kan ta tid, vet det er vanskelig, men tenk så fin belønning vi får for å stå ut dette! :shy: Noe å se framover til :Heartred ikke gi opp håpet, det blir snart din tur!
Gir absolutt ikke opp, kanskje vi kan treffe el neste gang, men tror egentlig ikke det, og da blir det eventuelt prøvepause til i mars eller april.

Jeg og sambo skal ikke feire jul sammen i år, men kanskje jeg kommer hjem igjen 1 eller 2 dager før el.
 
Noen som merker noen endring i kroppen/livmor området med bk?
Jeg begynte med den på lørdag og har hatt litt murringer i høyre side og siden onsdag så føles livmora "full" ut lissom. Mulig det er innbilning, men jeg prøver å tenke minst mulig på dette for å ikke stresse :rolleyes: Men lurer jo på om andre har det slik også ;)
 
Noen som merker noen endring i kroppen/livmor området med bk?
Jeg begynte med den på lørdag og har hatt litt murringer i høyre side og siden onsdag så føles livmora "full" ut lissom. Mulig det er innbilning, men jeg prøver å tenke minst mulig på dette for å ikke stresse :rolleyes: Men lurer jo på om andre har det slik også ;)
Jeg kjente og det samme! Hadde og ett par dager med skikkelig vibrering der inne. Og livmorområde føles nesten litt tyngre enn vanlig. :happy:
 
Da var man igang med BK :) Trodde ikke el var før i morgen eller onsdag, men slo ut max på el-test i går o_O ....så vi får nå se nå da, om kroppen fortsatt er i ulaget etter senabort i juli...
 
Da var man igang med BK :) Trodde ikke el var før i morgen eller onsdag, men slo ut max på el-test i går o_O ....så vi får nå se nå da, om kroppen fortsatt er i ulaget etter senabort i juli...
Masse lykke til! Del gjerne hva du opplever med BK. ;)
 
Jeg skrev dette innlegget i IKM UKE 51 gruppa også, men prøver meg her og ;)
Kan kroppen bli innbilt svanger av babyklister? Dette er vår første pp og første gang med babyklister. Jeg er noe utolmodig, siden vi brukte 7pp sist :angelic:
Jeg er bare 10DPO i dag, men jeg har siden EL og oppstart med bk følt meg "full" i livmora og i går og i dag så er jeg så uggen. Jeg tok en test i går utpå dagen (en sånn kasset fra ebay som har lagt i skuffen i 2 år ) og den var som forventet negativ. Jeg bruker ikke å merke noe til PMS så lurer på om det er bk som får meg til å føle meg slik. Føler meg også oppblåst og luftig , murringer i sidene der eggstokkene er, akutt smerte i høyre lyske i går da jeg snudde meg i senga, blant annet.
 
Er det noen som opplevd at tr kommet senere etter start m BK? Eller at tr starter «tregere»?
 
Back
Topp