Vi med babyklister

Håper den blir forsinket da! :) Hehe, rart å ønske forsinket el, men men :hilarious:
Blir spennandes å prøve BK! ;)
Ja! Veldig! Etter å ha tenkt litt så har jeg vel egentlig innsett at jeg har hatt to kjemiske etterhverandre. Siden jeg hadde svak positiv på ti tester, samme test tatt etter ikm var den helt blank. Så da håper jeg at bk gjør susen :hilarious:
 
Her har iallefall BK og WY gjort susen! 10DPO idag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181127-100043_Gallery.jpg
    Screenshot_20181127-100043_Gallery.jpg
    558 KB · Visninger: 117
Ja! Veldig! Etter å ha tenkt litt så har jeg vel egentlig innsett at jeg har hatt to kjemiske etterhverandre. Siden jeg hadde svak positiv på ti tester, samme test tatt etter ikm var den helt blank. Så da håper jeg at bk gjør susen :hilarious:
Jeg er litt på kanten med skeptisk til kjemiske. Tenker derfor best å ikke teste før 12 dpo for å ikke bli hengt opp i det. Mest fordi testene kan være ødelagt og..
Men men, klarer jo aldrig å holde meg uansett:hilarious:
 
Kjenner jeg ikke klarer å få en tanke vekk..
etter sa’en så fikk jeg høre at foster var no ikke levedyktig, elr det var ikke ment to be, eller at det var noe galt på gang og kropp/natur ordnet opo i det.
Så her skal jeg begynne med BK snart.. men tenk om den egget er heller ikke levedyktig eller det er noen feil på den og kroppen ikke klarer å rydde opp fordi jeg tar BK?
 
Kjenner jeg ikke klarer å få en tanke vekk..
etter sa’en så fikk jeg høre at foster var no ikke levedyktig, elr det var ikke ment to be, eller at det var noe galt på gang og kropp/natur ordnet opo i det.
Så her skal jeg begynne med BK snart.. men tenk om den egget er heller ikke levedyktig eller det er noen feil på den og kroppen ikke klarer å rydde opp fordi jeg tar BK?
Men jeg tenker at bk fjør jo at det er bedre «forhold» nedi der, for at egget lettere skal kunne sette seg fast. Sann som kanskje ved en kjemisk. Hvis fosteret ikke er levedyktig vil nok kroppen Støte det vekk med eller uten bk. :) Bk låser jo ikke fast egget, vare gjør at det trives litt bedre :happy: Kroppen er for smart til å la seg lure av det dersom fosteret ikke er levedyktig :love7
 
Første PP med begge deler. Jeg fulgte ei annens "oppskrift" ang. WY.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181118-135628_Chrome.jpg
    Screenshot_20181118-135628_Chrome.jpg
    511,6 KB · Visninger: 124
For en fin gruppe, jeg er 4 dpo idag og startet med BK og wild yam 1 dpo.. spent å se om det blir noe annerledes denne mnd :)
 
Vi har prøvd i et år.
Da skjønner jeg skuffelsen!

Vi er bare på pp 1 med #2, men nettopp hatt både sa og kjemisk, hvor vi ikke prøvde, men heller ikke brukte prevensjon da. Så vet jo jeg kan bli raskt gravid hvis vi bare prøver, men med dette bak meg nettopp vil jeg bare prøve Bk for å se om det blir en sticky bean.

Vært hos lege og sjekka at alt er bra med dere begge da?
 
Her har jeg rotet til med både el testing, temping og alt jeg kunne rote til med. Familie på besøk en lang helg og det blir lite tid til testing. Så har ikke peiling om el har i det hele tatt vert elr ikke... hvis ikke klaffer nå, skal prøve å teste nøye neste pp, men då er det jul og sånt... :banghead:
men samtidig tenker hvis det skulle klaffe nå, så begynner jeg med bk fra positiv gtest da :happy:
 
Back
Topp