Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Veldig! Etter å ha tenkt litt så har jeg vel egentlig innsett at jeg har hatt to kjemiske etterhverandre. Siden jeg hadde svak positiv på ti tester, samme test tatt etter ikm var den helt blank. Så da håper jeg at bk gjør susenHåper den blir forsinket da! Hehe, rart å ønske forsinket el, men men
Blir spennandes å prøve BK!
Jeg er litt på kanten med skeptisk til kjemiske. Tenker derfor best å ikke teste før 12 dpo for å ikke bli hengt opp i det. Mest fordi testene kan være ødelagt og..Ja! Veldig! Etter å ha tenkt litt så har jeg vel egentlig innsett at jeg har hatt to kjemiske etterhverandre. Siden jeg hadde svak positiv på ti tester, samme test tatt etter ikm var den helt blank. Så da håper jeg at bk gjør susen
Åh så godt å se positiv virkning! Jeeej!!Her har iallefall BK og WY gjort susen! 10DPO idag.
Men jeg tenker at bk fjør jo at det er bedre «forhold» nedi der, for at egget lettere skal kunne sette seg fast. Sann som kanskje ved en kjemisk. Hvis fosteret ikke er levedyktig vil nok kroppen Støte det vekk med eller uten bk. Bk låser jo ikke fast egget, vare gjør at det trives litt bedre Kroppen er for smart til å la seg lure av det dersom fosteret ikke er levedyktigKjenner jeg ikke klarer å få en tanke vekk..
etter sa’en så fikk jeg høre at foster var no ikke levedyktig, elr det var ikke ment to be, eller at det var noe galt på gang og kropp/natur ordnet opo i det.
Så her skal jeg begynne med BK snart.. men tenk om den egget er heller ikke levedyktig eller det er noen feil på den og kroppen ikke klarer å rydde opp fordi jeg tar BK?
Ååh! Så hyggelig å se Gratulerer!!! Første pp med bk? Hvordan fungerer WY? Samme opplegg som BK?Her har iallefall BK og WY gjort susen! 10DPO idag.
Åh tusen takk for en fin oppskrift!Første PP med begge deler. Jeg fulgte ei annens "oppskrift" ang. WY.
Helt riktigÅh tusen takk for en fin oppskrift!
Brukte du BK sånt som det står på flaska? 10 dråper tre ganger daglig? I litt vann?
Så spennende! Håper der klaffer nå! Keep us updated!1 dpo og da var man igang med Bk, spent!
Husk at selv om man får absolutt alt til å klaffe, så har man fortsatt bare 20-25% sjanse for at det faktisk skjer.I går kom tante og babyklister funket ikke på mwg :/
Vi har prøvd i et år.Husk at selv om man får absolutt alt til å klaffe, så har man fortsatt bare 20-25% sjanse for at det faktisk skjer.
Har dere prøvd lenge?
Da skjønner jeg skuffelsen!Vi har prøvd i et år.