Vi med babyklister

Jeg skrev dette innlegget i IKM UKE 51 gruppa også, men prøver meg her og ;)
Kan kroppen bli innbilt svanger av babyklister? Dette er vår første pp og første gang med babyklister. Jeg er noe utolmodig, siden vi brukte 7pp sist :angelic:
Jeg er bare 10DPO i dag, men jeg har siden EL og oppstart med bk følt meg "full" i livmora og i går og i dag så er jeg så uggen. Jeg tok en test i går utpå dagen (en sånn kasset fra ebay som har lagt i skuffen i 2 år ) og den var som forventet negativ. Jeg bruker ikke å merke noe til PMS så lurer på om det er bk som får meg til å føle meg slik. Føler meg også oppblåst og luftig , murringer i sidene der eggstokkene er, akutt smerte i høyre lyske i går da jeg snudde meg i senga, blant annet.
Jeg tror ikke kroppen vil bli det. Den skal jo bare bedre forholdene der inne slik at egget vil feste seg :)
 
Prøvde totalt 11 pp. Klaffet i pp3, men mistet spiren, så når jeg tar bort den tiden jeg var gravid så blir det 11 pp :)
Hadde egentlig ingen tro på at det skulle virke, men prøvde nå likevell. Og det klaffet, brukte den enda et par uker etter positiv test, og startet opp samme dag som positiv EL test :)

Jeg er kanskje gravid, men får nok ikke noe svar på test før om en uke eller to. Fikk min bk i posten idag. Er det forsent å begynne? eller hjelper den også til å holde på svangerskapet. Har mistet tidlig flere ganger før..
 
Jeg er kanskje gravid, men får nok ikke noe svar på test før om en uke eller to. Fikk min bk i posten idag. Er det forsent å begynne? eller hjelper den også til å holde på svangerskapet. Har mistet tidlig flere ganger før..
 
Jeg er kanskje gravid, men får nok ikke noe svar på test før om en uke eller to. Fikk min bk i posten idag. Er det forsent å begynne? eller hjelper den også til å holde på svangerskapet. Har mistet tidlig flere ganger før..
 
Jeg er kanskje gravid, men får nok ikke noe svar på test før om en uke eller to. Fikk min bk i posten idag. Er det forsent å begynne? eller hjelper den også til å holde på svangerskapet. Har mistet tidlig flere ganger før..
Den kan du begynne med nå ja :) lykke til :)
 
Æææ :D Jeg tror jeg må rette en stor takk til Babyklister for at spiren satt på 1pp. Vi brukte 7pp sist.
Nå håper vi den klorer seg fast frem til termin :Heartred
Masse masse lykke til, til dere andre :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_2018-12-20_11-12-17.JPG
    IMG_2018-12-20_11-12-17.JPG
    643,9 KB · Visninger: 89
Æææ :D Jeg tror jeg må rette en stor takk til Babyklister for at spiren satt på 1pp. Vi brukte 7pp sist.
Nå håper vi den klorer seg fast frem til termin :Heartred
Masse masse lykke til, til dere andre :Heartred
Gratulerer :smiley-bounce022 Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast til termin :)
 
Takktakk :Heartred
Prøvde d i en pp, var å kjøpte wild yam i går så skal prøve de to sammen :D
Hva er wild jam?

Nå har jeg prøvd én PP med babyklister, og det fungerte ikke her ihvertfall. Vet ikke om jeg gidder å prøve det igjen...
 
Her er jeg nettopp ferdig med mens og gleder meg veldig til ny pp med både BK og WY :) får en ekstra motivasjon og glede når jeg leser her om positive erfaringer:)
 
Må vel takke BK, eller kanskje det hadde klaffet allikevel, ikke vet jeg- Men her sitter jeg da, to dager inn i det nye året og 4 uker gravid :Heartpink 1/3 unnagjort nå, før man kan senke skuldrene ;)
Lykke til dere som prøre denne mnd :happy:
 
Noen fler som opplever murringer i livmor? Er 5 dpo og har hatt litt stikk i livmor område av og på i hele dag, nå har det gått over til å bare murre. Ikke au murring, men sann jeg kjenner at det skjer noe, men ikke vondt murring :hilarious: første pp med Bk, redd for å få forhåpningene opp å tru det er symptomer for graviditet og evt festesmerter. Så er det bare Bk som jobber :p
 
Noen fler som opplever murringer i livmor? Er 5 dpo og har hatt litt stikk i livmor område av og på i hele dag, nå har det gått over til å bare murre. Ikke au murring, men sann jeg kjenner at det skjer noe, men ikke vondt murring :hilarious: første pp med Bk, redd for å få forhåpningene opp å tru det er symptomer for graviditet og evt festesmerter. Så er det bare Bk som jobber :p
Masse ! Første pp med babyklister her også ! Og her er det ihvertfall graviditet :angelic: krysser fingrene for deg :love017
 
Back
Topp