Vi med babyklister

Jeg vet jo ikke om det er klisteret, men jeg tror det funket for meg
602B73C0-190A-45A2-A69C-953B26EE5E5A.jpeg
 
Da skjønner jeg skuffelsen!

Vi er bare på pp 1 med #2, men nettopp hatt både sa og kjemisk, hvor vi ikke prøvde, men heller ikke brukte prevensjon da. Så vet jo jeg kan bli raskt gravid hvis vi bare prøver, men med dette bak meg nettopp vil jeg bare prøve Bk for å se om det blir en sticky bean.

Vært hos lege og sjekka at alt er bra med dere begge da?
Alt er bra med meg, men begynner å lure på at alt ikke er som det skal med svømmerne hams. Vi tok en hjemmetest som jeg bestilte fra billigtester og den var kjempe fin på den, men amer jo ikke om en kan stole på den..
Håper spiren sitter snart for dere! <3
 
Alt er bra med meg, men begynner å lure på at alt ikke er som det skal med svømmerne hams. Vi tok en hjemmetest som jeg bestilte fra billigtester og den var kjempe fin på den, men amer jo ikke om en kan stole på den..
Håper spiren sitter snart for dere! <3
Ville nok fått sjekka det skikkelig opp, og ikke stolt på wn hjemmetest. Mener de bare måler kvantitative svømmere, men ikke kvalitative?
 
Jeg fanget positiv el test! Jeeej! Då blir bk brukt denne pp alikevel :dance011

Noen som bruker den nå? Symptomer? Bivirkninger? :greet025
 
Er så spent nå!!! :smiley-bounce016
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre meg av, banadans må til, middag, kos, søvn, og enda mer banandans.
Tenker starte med bk når el test blir svakere
 
Huff, tiden på morgenen strekker ikke alltid til, så jeg glemte å drikke vannglasset med Bk oppi... 5dpo i dag. Er det slik at de 3 glassene må være fordelt utover dagen, eller er det greit om jeg drikker 3 glass fra jeg kommer hjem til jeg legger meg? Noen som vet?
 
Huff, tiden på morgenen strekker ikke alltid til, så jeg glemte å drikke vannglasset med Bk oppi... 5dpo i dag. Er det slik at de 3 glassene må være fordelt utover dagen, eller er det greit om jeg drikker 3 glass fra jeg kommer hjem til jeg legger meg? Noen som vet?
Vet ikke helt, sikkert ok å ta det etter, eller droppe den morgen dråper. Kjenn etter hva følelsen sier ;)
 
Leste at man begynner eller el har vert. Det kan forsynke el hvis man bruker den før. Temper du?
Jeg tenkte begynne når tempen stiger

Nei, temper ikke... har ikke kommer i gang med det enda :facepalm: Men vurderer å prøve el-tester denne runden- selv om det bare er pp2, så syns egentlig det er litt tidlig å begynne å stresse med det...
 
Nei, temper ikke... har ikke kommer i gang med det enda :facepalm: Men vurderer å prøve el-tester denne runden- selv om det bare er pp2, så syns egentlig det er litt tidlig å begynne å stresse med det...
Jeg begynte m el testing 2pp og temp i tillegg 3pp:hilarious:liker å ha kontroll og større sjanse ;)
 
Alt er bra med meg, men begynner å lure på at alt ikke er som det skal med svømmerne hams. Vi tok en hjemmetest som jeg bestilte fra billigtester og den var kjempe fin på den, men amer jo ikke om en kan stole på den..
Håper spiren sitter snart for dere! <3
Ville nok fått sjekka det skikkelig opp, og ikke stolt på wn hjemmetest. Mener de bare måler kvantitative svømmere, men ikke kvalitative?
Riktig. Den måler mengde men ikke svømmedyktighet og evt celler med avvik. I vårt tilfelle ville den testen vært i grenseland ok, men bevegeligheten til mannens er jo helt på trynet, pluss at det er mange som er ødelagt .. husker ikke hva ordet for det var.
Ville heller brukt pengene på en ordentlig test hos en privat klinikk, kostet oss ca 3500 kr for full sjekk med blodprøver, ul, sykdomshistorie, hans prøver osv..
 
Riktig. Den måler mengde men ikke svømmedyktighet og evt celler med avvik. I vårt tilfelle ville den testen vært i grenseland ok, men bevegeligheten til mannens er jo helt på trynet, pluss at det er mange som er ødelagt .. husker ikke hva ordet for det var.
Ville heller brukt pengene på en ordentlig test hos en privat klinikk, kostet oss ca 3500 kr for full sjekk med blodprøver, ul, sykdomshistorie, hans prøver osv..

Kjøpte denne, har selv vært hos gyn på ul og alt så bra ut, så er å få testa sæden hans
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181206-212704.jpg
    Screenshot_20181206-212704.jpg
    693,1 KB · Visninger: 66
Kjøpte denne, har selv vært hos gyn på ul og alt så bra ut, så er å få testa sæden hans
Det bedre ut enn mange av konkurrentene, men den testen ser jo heller ikke de som er skadet selv om de rører seg :p mannen min sine gjør det
 
5 dpo idag. Bestemte egentlig å ikke bruke bk denne pp, men nå som jeg kjenner litt stikkinger kjenner jeg litt stress.. tenk om egget er befruktet og ikke setter seg fast og jeg bare «utsetter» det en pp...? :nailbiting:
Kanskje lurt å prøve alikevel? Eller er det for seint? :anyone


Kjenner jeg er og litt redd bivirkninger eller noe...
 
Da startet jeg med BK! Haha, kunne ikke vente :hilarious:
Kjenner allerede noe der nede, nesten som livmor ble tyngre. Spent å se hva som skjer videre! :smug:
Tar en til dose idag, og tre imorgen :happy:
 
Back
Topp