Vi med babyklister

LilleMy&miniMe

Glad i forumet
Marsboere 2020
venter spent å få BK i posten, håper den når å komme til el.

Tenker det er ikke bare meg som starter med det nå, kanskje vi kan støtte hverande her i tråden? Dele erfaringer/sypmtomer, osv? :D

Litt usikker om det finnes sånn tråd alledere, fant bare sånne generelt om BK. Men håper jeg får noen her på lag!
 
Har ikke merket så mye mindre/mer symptomer når jeg har brukt babyklister :)
Men jeg tror det fungerer altså!
 
Venter på å få min i posten her også :D men hadde el for 3-4 dager siden så blir ikke før evt neste pp. Men blir spennende å følge dere å se om det har noe virkning :joyful: Krysser fingre og tær for dere :happy:
 
Jeg startet med det for 6 dager siden, og jeg fikk MYE hvit utflod de første dagene :D
Jeg er nå 7 dager dpo, så er spent å se om det funker :D
 
jeg begynte med det dagen før eggløsning.
Hun som stod på helsekostbutikken sa at det kanskje var litt sent og at jeg derfor burde ta 50 dråper i glass vann tre ganger om gangen isteden for 10 dråper tre ganger om dagen. Jeg skulle visst gjøre dette i noen dager...
 
jeg begynte med det dagen før eggløsning.
Hun som stod på helsekostbutikken sa at det kanskje var litt sent og at jeg derfor burde ta 50 dråper i glass vann tre ganger om gangen isteden for 10 dråper tre ganger om dagen. Jeg skulle visst gjøre dette i noen dager...

Åy! Trodde man skulle starte på el jeg? :oops: Jaja, blir spennende å følge :D Krysser fingre og tær for deg :D
 
jeg begynte med det dagen før eggløsning.
Hun som stod på helsekostbutikken sa at det kanskje var litt sent og at jeg derfor burde ta 50 dråper i glass vann tre ganger om gangen isteden for 10 dråper tre ganger om dagen. Jeg skulle visst gjøre dette i noen dager...
Om man starter før EL så kan det ha motsatt effekt, har jeg lest flere plasser :)
 
Har ikke merket så mye mindre/mer symptomer når jeg har brukt babyklister :)
Men jeg tror det fungerer altså!
Det er då godt at det kanskje virker! :) Hva enn man gjør for å få ønsken oppfylt! :p
Venter på å få min i posten her også :D men hadde el for 3-4 dager siden så blir ikke før evt neste pp. Men blir spennende å følge dere å se om det har noe virkning :joyful: Krysser fingre og tær for dere :happy:
Startet med det dagen etter EL :) Ser det er mange som starter dagen de har positiv el test, men jeg startet når jeg var sikker på at el var over :)
jeg begynte med det dagen før eggløsning.
Hun som stod på helsekostbutikken sa at det kanskje var litt sent og at jeg derfor burde ta 50 dråper i glass vann tre ganger om gangen isteden for 10 dråper tre ganger om dagen. Jeg skulle visst gjøre dette i noen dager...
Jeg leste at man skal begynne når positiv gtest er påvist, ser at alle begynnner etter el, og kommer nok gjøre det samme. Men hvis den kommer seinere enn el, så bruker jeg den alikevell :hilarious:
 
Min ligger klar i skuffen :D TR kom i dag, 2 dager før forventet, så NÅ starter 1pp :joyful: Spennende om dette virker :happy:
 
Fikk epost idag at min er blitt sendt! :happy093Jiiii, kanskje den når å komme
 
Jeg startet med det for 6 dager siden, og jeg fikk MYE hvit utflod de første dagene :D
Jeg er nå 7 dager dpo, så er spent å se om det funker :D
Det hadde jeg også fra jeg startet på det! Masse utflod, og murringer. Jeg ble gravid på første forsøk med klister :D
 
Back
Topp