Vi med babyklister

Tusen takk babyklister!:love017 pp12, første pp med babyklister og womans care plus og fikk disse i dag 10 dpo :love017
pixlr_20190107081555146.jpg 20190107_074305.jpg

Ååh. Håper sann. 9 dpo her og blenda tester. Vet det er tidlig, og ebay tester er vist ikke så sensitive. Men mister alt håp jeg da :shifty:
De onestep testene fra ebay er det såvidt jeg ser noe på her også , men wonfo fra eBay er mye bedre synes jeg :) krysser for deg :smiley-angelic001

De onestep testene fra ebay er det såvidt jeg ser noe på her også , men wonfo fra eBay er mye bedre synes jeg :) krysser for deg :smiley-angelic001
Jeg vrir og vender, og innbiller meg strek. Selvom det er veldig blenda. Men fortsatt, det murrer godt nedi magen, på en helt annen måte enn tidligere pp. Men jeg er jo så dum å ta en el test også jeg da, hørt de blir positive ved graviditet. Negativ den også :laughing001
Takk! Håper jeg følger etter deg :happy090

Jeg vrir og vender, og innbiller meg strek. Selvom det er veldig blenda. Men fortsatt, det murrer godt nedi magen, på en helt annen måte enn tidligere pp. Men jeg er jo så dum å ta en el test også jeg da, hørt de blir positive ved graviditet. Negativ den også :laughing001
Takk! Håper jeg følger etter deg :happy090
Det håper jeg også ! Kjenner alt til den vridning av tester :facepalm:

Ganske så syk i hodet her nå, men du har ikke bilde av ebay testene? :hilarious: jeg trenger håp :hilarious:
Jo tok eBay test til morgenen også , så vidt det var antydning til noe som helst mens De andre to var så tydelige! Skal ta bilde og legge ut nårnjeg kommer hjem ,;)

Ååh. Så snilt. Kjenner jeg begynner å bli ganske desperat nå :hilarious:
Haha . Her er et bilde (beklager hvis det er dårlig) Alle er tatt i dag 10 dpo. Øverst er onestep, wondfo er under, og nederst er cb.. Ganske markant forskjell. Onestep hadde jeg tatt som ikke gravid , men babyplan , wondfo og cb sier noe annet heldigvis :happy:pixlr_20190107122822598.jpg

Back
Topp