Vi med babyklister

Jeg ser så mange som sier de ble gravide med babyklister. Men kan jeg spørre deg om hvor lenge du hadde prøvd uten? :love7
Prøvde totalt 11 pp. Klaffet i pp3, men mistet spiren, så når jeg tar bort den tiden jeg var gravid så blir det 11 pp :)
Hadde egentlig ingen tro på at det skulle virke, men prøvde nå likevell. Og det klaffet, brukte den enda et par uker etter positiv test, og startet opp samme dag som positiv EL test :)
 
Prøvde totalt 11 pp. Klaffet i pp3, men mistet spiren, så når jeg tar bort den tiden jeg var gravid så blir det 11 pp :)
Hadde egentlig ingen tro på at det skulle virke, men prøvde nå likevell. Og det klaffet, brukte den enda et par uker etter positiv test, og startet opp samme dag som positiv EL test :)
Åh. Det er så koselig å høre sanne fine historier! Det er jo verdt et forsøk tenker jeg! Har lest at mange har gode erfaringer med det! Men så få som skriver hvor lenge de prøvde først uten. Er hyggelig med et lite ekstra håp :happy:
 
Det er då godt at det kanskje virker! :) Hva enn man gjør for å få ønsken oppfylt! :p



Jeg leste at man skal begynne når positiv gtest er påvist, ser at alle begynnner etter el, og kommer nok gjøre det samme. Men hvis den kommer seinere enn el, så bruker jeg den alikevell :hilarious:

Jeg har begynt dagen jeg har fått positiv eltest :)
 
Min kom i posten i dag, bestilte for 6 dager siden! Og jeg bor i finnmark, så når jeg bestiller noe fra norsk nettbutikk så tar det som regel 1-1,5 uke... Så jeg er imponert!

Er det 10 dråper i et glass vann 3 ganger om dagen fra positiv eggløsningstest? Og hvor lenge skal man bruke det?
 
Min kom i posten i dag, bestilte for 6 dager siden! Og jeg bor i finnmark, så når jeg bestiller noe fra norsk nettbutikk så tar det som regel 1-1,5 uke... Så jeg er imponert!

Er det 10 dråper i et glass vann 3 ganger om dagen fra positiv eggløsningstest? Og hvor lenge skal man bruke det?
Det er helt riktig! Vet mange tar det dagen etter positiv test, men dette bestemmer du selv. Jeg ville tatt det dagen etter, for å være helt sikker på at EL har vært. :)
 
Min kom i posten i dag, bestilte for 6 dager siden! Og jeg bor i finnmark, så når jeg bestiller noe fra norsk nettbutikk så tar det som regel 1-1,5 uke... Så jeg er imponert!

Er det 10 dråper i et glass vann 3 ganger om dagen fra positiv eggløsningstest? Og hvor lenge skal man bruke det?
Bor og i Finnmark, nå fikk jeg håp at den kommer i tide til meg! :smiley-angelic003
 
Da kom den i posten idag xsmile9 er 4-6 dpo i dag, så den får bare ståni skape å vente ett par uker :happy: Gleder meg til å teste :D
 
Neste uke egentlig. Tirsdag. Men håper den er forsinket til torsdag. For hvis ikke er mannen vekk og hele denne pp’n er uten sjangs :(
Håper den blir forsinket da! :) Hehe, rart å ønske forsinket el, men men :hilarious:
Blir spennandes å prøve BK! ;)
 
Back
Topp