Vi fjerner forum-appen

En tråd i 'Teknisk informasjon' startet av Redaktør Karine, 23 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Neivel, så fint for deg.

• Liker Liker x 1
  2. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Liker Liker x 4
    • Enig Enig x 2
    Last edited: 6 Sep 2020
  3. Kengu Forumet er livet VIP

Jeg tenkte at jeg gleder meg til det nå roer seg og det blir koselig stemning her igjen , for nå er det ikke mye trivelig synes jeg

• Enig Enig x 4
  4. Storkebaby Glad i forumet Mailykke 2018 Sommerfuglene

Du må gjerne forklare hva som er tungvint med å screenshotte og legge ut et bilde?

5. Ikke i bruk Forumet er livet

Takk for tips! Noterer det og undersøker om det er mulig. Det med smilyer jobber vi allerede med ;)

• Liker Liker x 4
  6. Krösa Maja Forumet er livet

Jeg vet godt at den ikke er en del av graviditets appen, men klarer bv å lage disse appene som fungerer så klarer de om de vil lage en forum app som fungerer også. Jeg var en av test brukerene når de gikk over til tapatalk, pg gikk da over til app. Det var helt nydelig å bruke app isteden for nettleser. Jeg bruker ikke data i det hele tatt lenger, bruker app til det meste jeg gjør. Jeg har store barn, har vært her lenger, blir nok heller ikke en savnet bruker. Så ingen problem, babyverden må gjøre som det passer de. Jeg synes det er trist å ikke delta her inne lenger, men da blir det mindre tid på mobil og mer tid til andre ting [emoji16]

• Enig Enig x 1
  7. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Jeg forstår ikke hvorfor jeg må forklare det. Hvorfor er det ikke godt nok at jeg syns det er mer tungvint?

Jeg syns det er mer tungvint å bruke nettleseren. Sånn er det. Det er ikke noe som er nødvendig å diskutere fordi andre syns det er lett. At andre syns det er lettvint hjelper meg nada.

• Enig Enig x 4
    • Liker Liker x 1
  8. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

Jeg er så enig.

• Liker Liker x 1
  9. SoriaMoira Elsker forumet

Enig. Dessuten krever det så å si ingenting å få en reklamefri browser. Det er frivillig å bruke forumet, og hvis nedleggelse av appen sorterer ut noen "bad apples," så er jo det bare positivt. :)

10. SoriaMoira Elsker forumet

Enig. Jeg har aldri brukt appen, og har klart meg veldig fint med det. :)

• Liker Liker x 1
  11. Storkebaby Glad i forumet Mailykke 2018 Sommerfuglene

Var ikke snakk om hvorfor det er tungvint med nettleser, men hva som er tungvint med å screenshotte :)
    Synd at du og noen andre velger å gi opp forumet, men sånn er det! En tid var, og en tid er.

12. hegehelene Guest

har tamara fått sparken

13. JuliKula2019 Blir kjent med forumet

Fantastisk! Holdt på å klikke på den appen! Kommer ikke til å savne den

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  14. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Den synes jeg faktisk var stygg.... mulig jeg overtolker men....

• Liker Liker x 3
    • Enig Enig x 3
    • Uenig Uenig x 1
  15. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Hvis du overtolker, så gjør jeg også det :sorry: for den var (slik jeg leser) enkelt og greit stygg!

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  16. Krösa Maja Forumet er livet

Jeg tolker det på samme måte som deg tror jeg, og siden det var mitt argument som er brukt i innlegget så er jeg vel den som er det dårlige eple her. [emoji5]

Kunne aldri falt meg inn å si noe så stygt om ett annet menneske selv om vi ikke ser de som sitter bak skjermen. Holde seg til sak er mitt tips om man ønsker å ha det trivelig her inne ;)

• Liker Liker x 3
    • Enig Enig x 2
  17. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Det syns jeg også, og tok meg faktisk litt nær av den, så jeg fikk ikke mer lyst til å være her av den kommentaren [emoji30]

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Enig Enig x 1
  18. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Nei, kjente selv at jeg ikke hadde mer lyst til å være her av slike kommentarer. Jeg syns man må få lov til å reagere [emoji30]

• Enig Enig x 1
  19. Krösa Maja Forumet er livet

Synes ikke du skal ta deg nær av den kommentaren. Er bare en person som kjeder seg veldig, vi hever oss over det og jeg er her til jeg ikke får vært her noe mer når appen er stengt :)
    Og om det gleder noen at jeg forsvinner så javel, da får de få den gleden da :)
    Det er lov å si ifra hva man mener om saken, såpass takhøyde bør man ha på er forum!

• Liker Liker x 1
  20. SoriaMoira Elsker forumet

Kjære dere, nå må dere slappe av litt. Det er veldig lurt å lese det som faktisk står skrevet, og ikke det man helst føler at burde stått. Å innta offerrollen uten å engang ta seg bryet med å spørre fører sjeldent noe godt med seg. :)

Hvis noen velger å slutte å bruke forumet fordi appen legges ned, etter å ha brukt masse energi på å klage på den, og spre negativ energi, fremfor å bare bruke en browser, tenker jeg det er like greit at disse kan få slippe å bruke forumet.
    Pust med magen, dette går fint. ;)

• Liker Liker x 4

Del denne siden