Vi fjerner forum-appen

Vi vet det er mange som liker app, det skrev jeg også i hovedinnlegget. Men når appen ikke fungerer, er nettleser et godt alternativ.
Gi det en sjanse....

God helg, hilsen Karine

Ingen, syns det er rart at det har fungert før. Og jeg er bare lei av å lese at dere skriver at nettleser er best, enklest osv. Det er ikke det ;) men jeg bilvei tro at det fortsatt er alle vi som bruker app som tar feil, IG at nettleser fortsatt er enklest for alle.
 
Ingen, syns det er rart at det har fungert før. Og jeg er bare lei av å lese at dere skriver at nettleser er best, enklest osv. Det er ikke det ;) men jeg bilvei tro at det fortsatt er alle vi som bruker app som tar feil, IG at nettleser fortsatt er enklest for alle.
For noen er app enklest, for noen er nettleser enklest :)Smaken er som baken, er det ikke det folk sier? :p
 
Det var synd!
Jeg håper du ombestemmer deg og gir nettleser en sjanse!

God helg!
Karine

Nei, jeg gir det nok ikke en sjanse. Har for mye forstyrrende elementer som reklame. Å sitte på forumet for å gi meg hodepine kommer jeg ikke til å gjøre. Men det er vel nettopp reklamen det handler om å få app brukere over på nettleser slik at vi mottar reklamen deres.
Jeg sitter med bv app med svart bakgrunn for å ha minst mulig forstyrrelser for mine øyne.
Synes dette er merkelig at i snart 2019, så sletter man altså en app som mange fortsatt bruker.
 
Nei, jeg gir det nok ikke en sjanse. Har for mye forstyrrende elementer som reklame. Å sitte på forumet for å gi meg hodepine kommer jeg ikke til å gjøre. Men det er vel nettopp reklamen det handler om å få app brukere over på nettleser slik at vi mottar reklamen deres.
Jeg sitter med bv app med svart bakgrunn for å ha minst mulig forstyrrelser for mine øyne.
Synes dette er merkelig at i snart 2019, så sletter man altså en app som mange fortsatt bruker.

Høres litt konspiratorisk ut, men uansett: et forum er ikke gratis å drifte... Man kan ikke forvente det reklamefritt :/
 
Å neeei :( Syns det er så lettere å legge til bilder via app, samt at man kan bruke emojis som følger telefon. Men jeg blir her jeg. Veksler på da jeg syns deg er lettere og finne tråder i nettleser fremfor app.

Stemmer, da blir det jo screenshot og så opplastning etterpå. Var rimelig frustrert før jeg forsto hvorfor jeg ikke fikk til å legge til bilder like enkelt som de andre :p

Med smilefjes glemmer jeg meg ofte ut og trykker på mobilen sine, men skriver da bare : ) samlet så kommer det i hvertfall et enkelt smilefjes :)

Kanskje like greit jeg ikke vet om noe annet? :p
 
Som forbrukere klager vi selv på at produkter ikke fungerer som de skal, og det er nettopp det Babyverden også gjør. Når så mange har problem med manglende tilgang til skjult forum, at tråder forsvinner osv, så skjønner jeg godt at det er bedre å legge ned. Det er vel appen man har klagd på siste tiden, så..
Hadde vi kjøpt en CD-spiller som stanset musikken i tide og utide hadde vi klagd og krevd ny om reparasjon ikke fungerte. Problemet man har via nettleser, med utlogging og resizing av bilder, kan fikses.
Å bruke «trusler» som «nå blir ikke jeg med lenger.» fungerer nok dårlig. De har prøvd å fikse problemet lenge.

Jeg blir med videre :)
 
Last edited:
Enig! Jeg blir litt lei av å måtte logge inn hele tiden! Blir kastet ut i ett kjør i nettleseren! Det er faktisk ganske irriterende, og noe av grunnen til at jeg ikke blir å bruke nettleseren.

Jeg ble også kastet ut hele tiden i en periode. Oppdaterte tlf og restartet den, og da funket det igjen. Kanskje det kan være en like enkel løsning hos deg?
 
For noen er app enklest, for noen er nettleser enklest :)Smaken er som baken, er det ikke det folk sier? :p

Jo, det er jeg enig i. Jeg blir bare så irritert når det hele tiden har blitt påstått at nettleser er enklest og best, fordi noen syns det. Jeg skjønner jo at det er enklest å holde på den påstanden når de ikke får appen til å fungere.
 
Dessuten er det kjempetungvindt å legge inn bilder i nettleseren fra telefonen og jeg må endre størrelsen på alle bildene manuelt før jeg kan legge de inn, så det blir faktisk ikke å skje. Jeg liker IKKE dette!

Jeg tar screenshot av bildene før jeg laster dem opp, da går det hos meg ihvertfall
 
Jo, det er jeg enig i. Jeg blir bare så irritert når det hele tiden har blitt påstått at nettleser er enklest og best, fordi noen syns det. Jeg skjønner jo at det er enklest å holde på den påstanden når de ikke får appen til å fungere.

Stemmer. Det er jo fordeler og ulemper med alt:) Jeg for min del er ærlig talt litt lei av å høre om alle problemene med appen hele tiden, men det er en annen sak.
 
Som forbrukere klager vi selv på at produkter ikke fungerer som de skal, og det er nettopp det Babyverden også gjør. Når så mange har problem med manglende tilgang til skjult forum, at tråder finner osv, så skjønner jeg godt at det er bedre å legge ned. Det er vel appen man har klagd på siste tiden, så..
Hadde vi kjøpt en CD-spiller som stanset musikken i tide og utide hadde vi klagd og krevd ny om reparasjon ikke fungerte. Problemet man har via nettleser, med utlogging og resizing av bilder, kan fikses.
Å bruke «trusler» som «nå blir ikke jeg med lenger.» fungerer nok dårlig. De har prøvd å fikse problemet lenge.

Jeg blir med videre :)
For min del er det ikke en "trussel", men en realitet. Jeg har aldri brukt BV sin egen forumapp, fordi jeg allerede bruker Tapatalk sin - som har fungert utmerket HELE tiden. At Tapatalk ikke gidder bruker ressurser på en app som ikke fungerer ordentlig, når de selv har en app som fungerer utmerket (og støtter MANGE forum), skjønner jeg godt. Om muligheten til å bruke Tapatalk forsvinner, forsvinner jeg, for jeg bruker utelukkende Tapa på alle forum jeg er på (og det er ganske mange).
 
Høres litt konspiratorisk ut, men uansett: et forum er ikke gratis å drifte... Man kan ikke forvente det reklamefritt :/

Da får man heller være ærlig om akkurat det da. Men bv må for all del gjøre som de vil, og det er kanskje slik at etter så mange år på et forum er det på tide å finne på noe nytt :)
Du kan mene det er konspiratorisk, men det er rimelig spesielt å slette en app i 2019.
De har andre apper de får til å fungere fint, hvorfor ikke denne?
 
Nei, jeg gir det nok ikke en sjanse. Har for mye forstyrrende elementer som reklame. Å sitte på forumet for å gi meg hodepine kommer jeg ikke til å gjøre. Men det er vel nettopp reklamen det handler om å få app brukere over på nettleser slik at vi mottar reklamen deres.
Jeg sitter med bv app med svart bakgrunn for å ha minst mulig forstyrrelser for mine øyne.
Synes dette er merkelig at i snart 2019, så sletter man altså en app som mange fortsatt bruker.
Du må ikke få reklame på nettleser
 
For min del er det ikke en "trussel", men en realitet. Jeg har aldri brukt BV sin egen forumapp, fordi jeg allerede bruker Tapatalk sin - som har fungert utmerket HELE tiden. At Tapatalk ikke gidder bruker ressurser på en app som ikke fungerer ordentlig, når de selv har en app som fungerer utmerket (og støtter MANGE forum), skjønner jeg godt. Om muligheten til å bruke Tapatalk forsvinner, forsvinner jeg, for jeg bruker utelukkende Tapa på alle forum jeg er på (og det er ganske mange).

Tapatalk har jo solgt en kundetilpassede app til bv så at de ikke gidder vedlikeholde et produkt de har solgt er jo ganske dårlig kundepleie egentlig...
 
Jo, det er jeg enig i. Jeg blir bare så irritert når det hele tiden har blitt påstått at nettleser er enklest og best, fordi noen syns det. Jeg skjønner jo at det er enklest å holde på den påstanden når de ikke får appen til å fungere.
Som det blir nevnt, fordeler og ulemper med alt :) ser noen som sier at det er enklere å laste opp bilder i app, men enklere å finne tråder gjennom nettleser (jeg aner ikke da jeg ikke har prøvd appen, visste ikke at det var en app før et år etter jeg ble medlem eller noe sånn :hilarious:) :)
 
Back
Topp