Vi fjerner forum-appen

Men kommer vell en ny app etter vært på nyåret ? :)
 
Veldig god idè! :D

Kanskje du vil lage en tråd her på dette underforumet? "Dette ønsker vi av forandringer på forumet" eller noe slikt?

Når det er sagt så er det flere punkter vi jobber med å finne en løsning på nå. Det tar litt tid bare, for vi må teste det ut skikkelig først slik at det ikke feiler ;9

Det vi jobber med er:

- Opplasting av bilder på en enklere måte/automatisk størrelsetilpasning
- Smilyer
- Nattmodus
- Rydde bot knapper i toolbaren
- Gjøre ratingknappene større
- "Tilbake til toppen" knapp i bunnen av siden

og endel andre småting..
Så fint dere jobber med det .:)

Har funnet en liten bug til. Når man dobbeltrykker på mellomromstasten, havner punktumet feil. Her .og ikke her. Det skaper unødvendig mye tasting da jeg hele tiden må viske. ;D

Håper du har en fin helg.
 
Veldig synd :/ liker ikke nettleseren, da jeg syns det er rotete å finne fram :/ får se hvor mye mer jeg er her da :(
 
Så fint dere jobber med det .:)

Har funnet en liten bug til. Når man dobbeltrykker på mellomromstasten, havner punktumet feil. Her .og ikke her. Det skaper unødvendig mye tasting da jeg hele tiden må viske. ;D

Håper du har en fin helg.
Kan man skrive punktum med å dobbeltklikke på space? Det går ikke jeg til på min Samsung.. Så akkurat det tror jeg ikke vi kan fikse. Men skal sjekke der opp.

Ha en flott helg du også :D
 
Det er nok heller mobilen eller tastaturet som gjør. For min gjør heller ikke det med det tastaturet jeg bruker nå Men mener den gjorde det med et annet eller så var det den forrige telefonen min.
 
Det er nok heller mobilen eller tastaturet som gjør. For min gjør heller ikke det med det tastaturet jeg bruker nå Men mener den gjorde det med et annet eller så var det den forrige telefonen min.
Min gjør også det innimellom.
Ikke funker enter til å hoppe ned på neste linje med alltid heller.
 
Back
Topp