Vi fjerner forum-appen

Jeg har merket meg favoritt-forum som kommer ved siden av fulgte tråder eller noe sånn.
Men bruker mest fulgte tråder i all hovedsak, og får varsel om nye tråder på fulgte forum.
 
Jeg har merket meg favoritt-forum som kommer ved siden av fulgte tråder eller noe sånn.
Men bruker mest fulgte tråder i all hovedsak, og får varsel om nye tråder på fulgte forum.
Hvordan får du merket favorittforum via mobil?
Jeg har, tro det eller ei i 2018, ikke pc eller ipad :rolleyes:

Jeg bruker nå nettleser de gangene jeg er innom, men orker ikke lenge av gangen fordi det er så tungvindt å finne frem over alt. Så hvis noen har noen tips til forenkling tar jeg imot med takk
 
Hvordan får du merket favorittforum via mobil?
Jeg har, tro det eller ei i 2018, ikke pc eller ipad :rolleyes:

Jeg bruker nå nettleser de gangene jeg er innom, men orker ikke lenge av gangen fordi det er så tungvindt å finne frem over alt. Så hvis noen har noen tips til forenkling tar jeg imot med takk

Stå i det ubderforumet du vil følge og trykk "watch forum" mener jeg.
Screenshot_20181129-200547.jpg
 
Stå i det ubderforumet du vil følge og trykk "watch forum" mener jeg. Vis vedlegget 281757
Da får jeg sjekke litt.

Edit: fant også snarvei til alle fulgte forum, det forenkla det veldig.
Hvis andre lurer så ligger det under de tre prikkene ved siden av fulgte tråder og nye innlegg høyt oppe på siden.

Den kunne med fordel vært synlig, og ikke ligget skjult.
 
Last edited:
Takk for tips! Noterer det og undersøker om det er mulig. Det med smilyer jobber vi allerede med ;)


Måtte quote deg tilfeldig

Er det en lur idé å lage en tråd med tips og triks man finner ut i nettleser både via pc og mobil?
Noen sitter kanskje på ting som kan forenkle nettleser for mange.

Og en tråd, evt den samme, der man kan komme med tilbakemeldinger om ønsker til forenkling som dere kan se på?

Så kan man prøve å holde diskusjoner unna den tråden sånn at det blir enklere for dere og oss og finne tips og triks.

Jeg vet ikke, men kan være at det kan være lurt
 
Måtte quote deg tilfeldig

Er det en lur idé å lage en tråd med tips og triks man finner ut i nettleser både via pc og mobil?
Noen sitter kanskje på ting som kan forenkle nettleser for mange.

Og en tråd, evt den samme, der man kan komme med tilbakemeldinger om ønsker til forenkling som dere kan se på?

Så kan man prøve å holde diskusjoner unna den tråden sånn at det blir enklere for dere og oss og finne tips og triks.

Jeg vet ikke, men kan være at det kan være lurt
Veldig god idè! :D

Kanskje du vil lage en tråd her på dette underforumet? "Dette ønsker vi av forandringer på forumet" eller noe slikt?

Når det er sagt så er det flere punkter vi jobber med å finne en løsning på nå. Det tar litt tid bare, for vi må teste det ut skikkelig først slik at det ikke feiler ;9

Det vi jobber med er:

- Opplasting av bilder på en enklere måte/automatisk størrelsetilpasning
- Smilyer
- Nattmodus
- Rydde bot knapper i toolbaren
- Gjøre ratingknappene større
- "Tilbake til toppen" knapp i bunnen av siden

og endel andre småting..
 
Veldig god idè! :D

Kanskje du vil lage en tråd her på dette underforumet? "Dette ønsker vi av forandringer på forumet" eller noe slikt?

Når det er sagt så er det flere punkter vi jobber med å finne en løsning på nå. Det tar litt tid bare, for vi må teste det ut skikkelig først slik at det ikke feiler ;9

Det vi jobber med er:

- Opplasting av bilder på en enklere måte/automatisk størrelsetilpasning
- Smilyer
- Nattmodus
- Rydde bot knapper i toolbaren
- Gjøre ratingknappene større
- "Tilbake til toppen" knapp i bunnen av siden

og endel andre småting..
Ja jeg kan godt lage en sånn tråd, og så kan jeg lage en infotråd om at det er å finne en sånn tråd på teknisk og at det bare er å gå inn og skrive der.

Så kan jeg også kopiere og legge inn det du skrev her nå, sånn at folk ser det.

Jeg jobber med saken å venne meg til nettleser, og det dukker rett som det er opp noe jeg lurer på eller skulle ønske var enklere. Derfor slo det meg at det måtte være lurt med en sånn tråd :D
 
Har bare brukt nettleser på tlf, det har funket veldig bra.. :joyful:
 
Ja jeg kan godt lage en sånn tråd, og så kan jeg lage en infotråd om at det er å finne en sånn tråd på teknisk og at det bare er å gå inn og skrive der.

Så kan jeg også kopiere og legge inn det du skrev her nå, sånn at folk ser det.

Jeg jobber med saken å venne meg til nettleser, og det dukker rett som det er opp noe jeg lurer på eller skulle ønske var enklere. Derfor slo det meg at det måtte være lurt med en sånn tråd :D

Helt topp. Men du trenger ikke skrive listen jeg la med i forrige innlegg. Det kan jeg legge i den andre tråden din :)

Vi moderatorer jobber med å lage ett informasjons innlegg. Men vi er så vant til å bruke nettleser selv, og har ingen problemer med dette, så vi lurer litt på hva det er dere trenger forklaring på. Flott om noen kan fortelle oss hva dere ønsker forklaringer på.
 
Helt topp. Men du trenger ikke skrive listen jeg la med i forrige innlegg. Det kan jeg legge i den andre tråden din :)

Vi moderatorer jobber med å lage ett informasjons innlegg. Men vi er så vant til å bruke nettleser selv, og har ingen problemer med dette, så vi lurer litt på hva det er dere trenger forklaring på. Flott om noen kan fortelle oss hva dere ønsker forklaringer på.
Jeg hadde allerede lagt inn litt av det du skrev. Men jeg kan ta det vekk igjen :)
 
Neida, la det stå. Kjempefin tråd du har laget :D
Ja jeg håper den er lett å skjønne, og at den skal være til hjelp og ikke diskusjon. :)

Og så håper jeg at den blir brukt da.

Dukker sikkert opp flere spm hos meg etterhvert på enkle snarveier.

Og mange av de tingene dere jobber med nå er endringer jeg ønsker, så sånn sett dekker det det meste for meg. :)

Men nå tror jeg det er på tide å se om senga står der jeg forlot den da jeg stod opp i går morges :p
 
Ja jeg håper den er lett å skjønne, og at den skal være til hjelp og ikke diskusjon. :)

Og så håper jeg at den blir brukt da.

Dukker sikkert opp flere spm hos meg etterhvert på enkle snarveier.

Og mange av de tingene dere jobber med nå er endringer jeg ønsker, så sånn sett dekker det det meste for meg. :)

Men nå tror jeg det er på tide å se om senga står der jeg forlot den da jeg stod opp i går morges :p
Sov godt :) Og takk for at du engasjerer deg og hjelper oss med å gjøre forumet enda bedre. Det setter vi stor pris på :D
 
Jeg prøvde å bruke appen, men jeg hatet den. Så har alltid brukt nettleser til forumet :)
 
Så teit! Jeg brukte bare app

I 2018 burde man klare å lage en fungerende app!
 
Jeg også, må zoome inn. Litt uheldig å skrive "nyttig" eller "vinner" istedet for "hjertelig" når noen har hatt en SA for eksempel :rolleyes:
Ja var de jeg mente :p og når man er ening blir det i stedet ikke enig ..
har heldigvis gått bra så langt, sikkert og for jeg er så vandt med det:hilarious:
 
Back
Topp