Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns og nettleser er best. Brukte appen bittelitt men er flere valg i nettleseren syns jeg.
Hvorfor ikke få en annen leverandør til å utvikle en app? Var da fryktelig baklengs å gå tilbake til nettleser?
Hei Mina! Med tanke på alle de positive kommentarene vi har fått angående bruk av forum på nettleser, håper vi at dette vil fungere tilfredstillende.
Men vi utelukker ikke at forumet kan dukke opp i en app hvis vi finner en god og stabil løsning.
Dermed kan vi heller bruke ressurser på å utvikle appen vår Gravid og barn til å bli enda bedre.
Følg med - der skjer det mye fremover!
God helg,
Hilsen Karine
Samme her, har aldri prøvd appen en gang jegHar kun brukt nettleser og trives med det. Vet ikke om noe annet, hehe. Håper folk vil fortsette å være her![]()
Problemet med det igjen (slik jeg har forstått det på mange) er at hvis man legger inn bilde i en tråd, så stenger man ute mange (alle?) som bruker appen fra den trådenÅ neeeiSyns det er så lettere å legge til bilder via app, samt at man kan bruke emojis som følger telefon. Men jeg blir her jeg. Veksler på da jeg syns deg er lettere og finne tråder i nettleser fremfor app.