Vi fjerner forum-appen

Prøvde meg på appen for snart 1 år siden, men den ga jeg fort opp. Nettleser funker fjell!
 
Hvorfor ikke få en annen leverandør til å utvikle en app? Var da fryktelig baklengs å gå tilbake til nettleser?

Hei Mina! Med tanke på alle de positive kommentarene vi har fått angående bruk av forum på nettleser, håper vi at dette vil fungere tilfredstillende.

Men vi utelukker ikke at forumet kan dukke opp i en app hvis vi finner en god og stabil løsning.

Dermed kan vi heller bruke ressurser på å utvikle appen vår Gravid og barn til å bli enda bedre.
Følg med - der skjer det mye fremover!

God helg,
Hilsen Karine
 
Last edited by a moderator:
Å neeei :( Syns det er så lettere å legge til bilder via app, samt at man kan bruke emojis som følger telefon. Men jeg blir her jeg. Veksler på da jeg syns deg er lettere og finne tråder i nettleser fremfor app.
 
Vil det si at forumet heller ikke blir tilgjengelig i Tapatalk?
 
Slettet forum-appen dagen etter at jeg lastet den ned- syns nettleser versjonen var mye bedre. Men følger spent med på om dere finner ett nytt alternativ :D
 
I
For meg fungerer fortsatt ikke nettleser og jeg må logge inn ørten ganger for å lese en tråd, og ikke får jeg svart på tråder heller uten å måtte logge inn på nytt.
Appen fungerer heller ikke optimalt, men der slipper jeg hvertfall å logge inn hver gang jeg skal åpne en tråd [emoji849]
 
Sletta appen for lenge siden. Bare tull med den. Fungerte jo aldri.
 
Hei Mina! Med tanke på alle de positive kommentarene vi har fått angående bruk av forum på nettleser, håper vi at dette vil fungere tilfredstillende.

Men vi utelukker ikke at forumet kan dukke opp i en app hvis vi finner en god og stabil løsning.

Dermed kan vi heller bruke ressurser på å utvikle appen vår Gravid og barn til å bli enda bedre.
Følg med - der skjer det mye fremover!

God helg,
Hilsen Karine

Altså, nå er vi vel ganske mange som har gitt tydelig beskjed om at det er skikkelig tungvint med nettleser i stedet for app. Jeg vet at dere som jobber her syns nettleser er flott, men det er ikke automatisk slik at alle andre er enige.
 
Å neeei :( Syns det er så lettere å legge til bilder via app, samt at man kan bruke emojis som følger telefon. Men jeg blir her jeg. Veksler på da jeg syns deg er lettere og finne tråder i nettleser fremfor app.
Problemet med det igjen (slik jeg har forstått det på mange) er at hvis man legger inn bilde i en tråd, så stenger man ute mange (alle?) som bruker appen fra den tråden :dead:
 
Bruker forumet via tapatalk, er det her dere mener det blir slettet?

Har allerede blitt mindre aktiv etter fødsel av naturlige årsaker, men hvis det er tilfellet kommer jeg nok til å bli enda mindre aktiv..
 
Back
Topp