Vi fjerner forum-appen

Det var synd å høre, Barnehagelærer26.

Vi gjør vårt aller beste for å gi dere forumbrukere en god opplevelse, men når det har vært så mye frustrasjon med appen føler vi at det er bedre å kutte den ut, og fokusere på det som virker godt.

Jeg håper du bare tar en liten pause, og kommer tilbake til oss! Vi trenger engasjerte brukere, og du er jo tross alt "gift med forumet"... :)


God helg, beste hilsen fra Karine

Jeg er jo tross alt det, men jeg liker ikke nettleseren og elsker appen når den funker, så for meg er det ikke noe kupp!
 
I
For meg fungerer fortsatt ikke nettleser og jeg må logge inn ørten ganger for å lese en tråd, og ikke får jeg svart på tråder heller uten å måtte logge inn på nytt.
Appen fungerer heller ikke optimalt, men der slipper jeg hvertfall å logge inn hver gang jeg skal åpne en tråd [emoji849]

Enig! Jeg blir litt lei av å måtte logge inn hele tiden! Blir kastet ut i ett kjør i nettleseren! Det er faktisk ganske irriterende, og noe av grunnen til at jeg ikke blir å bruke nettleseren.
 
Dessuten er det kjempetungvindt å legge inn bilder i nettleseren fra telefonen og jeg må endre størrelsen på alle bildene manuelt før jeg kan legge de inn, så det blir faktisk ikke å skje. Jeg liker IKKE dette!
Får beskjed om at filen er for stor. Så gjør prøver jeg alt jeg kan for å gjøre filen mindre, men ingenting hjelper :( Ganske irriternde akkurat det. De bør ordne opplastning av bilder før appen slettes for min del
 
Får beskjed om at filen er for stor. Så gjør prøver jeg alt jeg kan for å gjøre filen mindre, men ingenting hjelper :( Ganske irriternde akkurat det. De bør ordne opplastning av bilder før appen slettes for min del
Ikke problemer her med å legge inn bilder, rart det er så stor forskjell
 
Ikke problemer her med å legge inn bilder, rart det er så stor forskjell
Leser om noen som hater appen. Jeg har aldri hatt problemer med appen. Bruker den i hovedsak til opplastning av bilder. Sitter nå i nettleser. Aldri hatt problemer her heller.
 
Leser om noen som hater appen. Jeg har aldri hatt problemer med appen. Bruker den i hovedsak til opplastning av bilder. Sitter nå i nettleser. Aldri hatt problemer her heller.
Jeg har heller aldri hatt problemer med nettleser , null problem å laste opp bilder, må heller ikke logge inn hver gang
 
Gikk over til nettleser for lenge siden. Her får jeg varsler om alt som skjer, i appen var det helt hipp som happ.

Håper det at det nå bare er en nettside i stedet for en nettside og to apper gjør at det kan bli fokus på å gjøre nettsiden enda bedre :)

Forslag til forbedringer:
  1. Automatisk resizing av bilder
  2. Støtte for emoji fra tastaturet
 
Får beskjed om at filen er for stor. Så gjør prøver jeg alt jeg kan for å gjøre filen mindre, men ingenting hjelper :( Ganske irriternde akkurat det. De bør ordne opplastning av bilder før appen slettes for min del
Et av de største problemene med appen den siste tiden har vært at personer som bruker den blir utestengt fra tråder med bilder. På grunn av det så er det mange som ikke lenger laster opp bilder og som skaper skikkelig dårlig stemning når andre laster opp bilder :(
Tviler derfor på at de beholder appen på grunn av bildeopplastingen. Hadde vært topp om de nå får på plass automatisk resize av bilder i nettleseren!

Enn så lenge: Hva slags mobil har du? Jeg sitter på Android og har lastet ned en egen app som resizer bildene. Vet flere med iPhone som tar bilder via Snapchat for å laste opp på forumet.
 
I
For meg fungerer fortsatt ikke nettleser og jeg må logge inn ørten ganger for å lese en tråd, og ikke får jeg svart på tråder heller uten å måtte logge inn på nytt.
Appen fungerer heller ikke optimalt, men der slipper jeg hvertfall å logge inn hver gang jeg skal åpne en tråd [emoji849]

Ta kontakt med kundeservice eller forumansvarlig Tamara hvis du har problemer med innlogging.

Mvh
Karine
 
Altså, nå er vi vel ganske mange som har gitt tydelig beskjed om at det er skikkelig tungvint med nettleser i stedet for app. Jeg vet at dere som jobber her syns nettleser er flott, men det er ikke automatisk slik at alle andre er enige.

Vi vet det er mange som liker app, det skrev jeg også i hovedinnlegget. Men når appen ikke fungerer, er nettleser et godt alternativ.
Gi det en sjanse....

God helg, hilsen Karine
 
Jaja, etter 11 år på forumer så blir jeg nok mer eller mindre borte uten app. Nettleser fungerer ikke for meg. Bedre med en app med problemer da. Dette er å gå baklengs inn i fremtiden.

Det var synd!
Jeg håper du ombestemmer deg og gir nettleser en sjanse!

God helg!
Karine
 
Gikk over til nettleser for lenge siden. Her får jeg varsler om alt som skjer, i appen var det helt hipp som happ.

Håper det at det nå bare er en nettside i stedet for en nettside og to apper gjør at det kan bli fokus på å gjøre nettsiden enda bedre :)

Forslag til forbedringer:
  1. Automatisk resizing av bilder
  2. Støtte for emoji fra tastaturet

Takk for gode innspill, jeg tar det videre.

Vi utvikler kontinuerlig appen Gravid og barn, og mye skjer på nettsiden Babyverden.no også.

God helg,
Hilsen Karine
 
Gikk over til nettleser for lenge siden. Her får jeg varsler om alt som skjer, i appen var det helt hipp som happ.

Håper det at det nå bare er en nettside i stedet for en nettside og to apper gjør at det kan bli fokus på å gjøre nettsiden enda bedre :)

Forslag til forbedringer:
  1. Automatisk resizing av bilder
  2. Støtte for emoji fra tastaturet

Enig med Skjermtrollet.

Hva med å bruke ressursene som hittil har blitt brukt på å prøve å ordne opp i feil på appen til å få mobilvidningen i nettleser enda bedre.
Bilder og tastaturemojis hadde utgjort mye.

Dere som blir logget ut hele tiden har kanskje nettleser i inkognito?

Jeg har siden liggende som en favoritt i min nettleser, og har kanskje blitt logget ut en gang på flere år. Det var da jeg slettet minnet på telefonen...
 
Jeg spør igjen jeg; Vil dette si at det ikke er mulig å bruke forumet i Tapatalk?

Jeg for min del har aldri skjønt hvorfor BV må ha sin egen forumapp, når Tapatalk fungerer strålende til det formålet i seg selv! Jeg skjønner godt at de ikke "gidder" å fikse en ekstern app, når appen de selv har er gulle god.

Om muligheten for å bruke Tapatalk forsvinner, forsvinner jeg med. Jeg har ikke tålmodighet til å dille med nettleser på mobil, og pc'n min er en støvsamler som jeg sjelden har tid til å dra frem for tiden.
 
Jeg spør igjen jeg; Vil dette si at det ikke er mulig å bruke forumet i Tapatalk?

Jeg for min del har aldri skjønt hvorfor BV må ha sin egen forumapp, når Tapatalk fungerer strålende til det formålet i seg selv! Jeg skjønner godt at de ikke "gidder" å fikse en ekstern app, når appen de selv har er gulle god.

Om muligheten for å bruke Tapatalk forsvinner, forsvinner jeg med. Jeg har ikke tålmodighet til å dille med nettleser på mobil, og pc'n min er en støvsamler som jeg sjelden har tid til å dra frem for tiden.

Som jeg skulle sagt d selv. Jeg forsvinner og med ap.
 
Back
Topp