Vi fjerner forum-appen

Dette er trist og et stort skritt bakover for forumet. At man ikke kan få en app til å funke i dag, i 2018(!) er jo bare rart. Jeg tror nok mange blir med over på nettleseren men jeg tror like mange, inkl meg selv vil droppe hele forumet. Jeg vet i hvertfall at en håndfull flotte damer på skult termingruppe blir borte og at vi som har fulgt hverandre i snart 4 år ikke kommer til å følge hverandre mer. Det er trist. Har hatt mange gode diskusjoner her inne, «møtt» mange flotte damer og mange ikke så flotte nå er det stopp for min del.
 
Som det blir nevnt, fordeler og ulemper med alt :) ser noen som sier at det er enklere å laste opp bilder i app, men enklere å finne tråder gjennom nettleser (jeg aner ikke da jeg ikke har prøvd appen, visste ikke at det var en app før et år etter jeg ble medlem eller noe sånn :hilarious:) :)

Jeg ser faktisk ingen fordeler med nettleser i forhold til appen da den fungerte. Feks var feb 14 et sted med nye aktivitet, nå er det ingenting. Jeg syns ingenting er enklere i nettleser, og jeg bruker ingen flere funksjoner.
 
Stemmer. Det er jo fordeler og ulemper med alt:) Jeg for min del er ærlig talt litt lei av å høre om alle problemene med appen hele tiden, men det er en annen sak.
Så enig! Ser det er flere som sier en dårlig app er bedre enn ingen app. Vel, hvis de ikke hadde startet en negativ tirade hver gang noen delte et bilde så tror jeg ikke dette hadde skjedd. Sånn som det er nå måtte man nesten velge mellom de nye brukerne som blir skremt bort av all kjeften man får for å dele et bilde og de få som insisterer på fremdeles å bruke app.
 
Dette er trist og et stort skritt bakover for forumet. At man ikke kan få en app til å funke i dag, i 2018(!) er jo bare rart. Jeg tror nok mange blir med over på nettleseren men jeg tror like mange, inkl meg selv vil droppe hele forumet. Jeg vet i hvertfall at en håndfull flotte damer på skult termingruppe blir borte og at vi som har fulgt hverandre i snart 4 år ikke kommer til å følge hverandre mer. Det er trist. Har hatt mange gode diskusjoner her inne, «møtt» mange flotte damer og mange ikke så flotte nå er det stopp for min del.

Enig. Feb 14 var et sted med mye aktivitet til problemene med appen begynte. Må er det dødt, og nå blir det vel slutt på feb16 også :(

Synd om du forsvinner :(
 
Så enig! Ser det er flere som sier en dårlig app er bedre enn ingen app. Vel, hvis de ikke hadde startet en negativ tirade hver gang noen delte et bilde så tror jeg ikke dette hadde skjedd. Sånn som det er nå måtte man nesten velge mellom de nye brukerne som blir skremt bort av all kjeften man får for å dele et bilde og de få som insisterer på fremdeles å bruke app.

Men det er det heller ikke alle som gjør...
 
Dette er trist og et stort skritt bakover for forumet. At man ikke kan få en app til å funke i dag, i 2018(!) er jo bare rart. Jeg tror nok mange blir med over på nettleseren men jeg tror like mange, inkl meg selv vil droppe hele forumet. Jeg vet i hvertfall at en håndfull flotte damer på skult termingruppe blir borte og at vi som har fulgt hverandre i snart 4 år ikke kommer til å følge hverandre mer. Det er trist. Har hatt mange gode diskusjoner her inne, «møtt» mange flotte damer og mange ikke så flotte nå er det stopp for min del.
Du vil bli savnet . Skaper engasjement og er med på gode diskuasjoner :)
 
Jeg ser faktisk ingen fordeler med nettleser i forhold til appen da den fungerte. Feks var feb 14 et sted med nye aktivitet, nå er det ingenting. Jeg syns ingenting er enklere i nettleser, og jeg bruker ingen flere funksjoner.
Nei, det er nå så, men vi er flere som gjør det (jeg liker nettleser, og har ikke hatt noe interesse av app) :) desember 2017 var det også MYE aktivitet på, men det har minket og minket. Og det har ikke vært pga appen, det er bare slik det har blitt :)
 
Som forbrukere klager vi selv på at produkter ikke fungerer som de skal, og det er nettopp det Babyverden også gjør. Når så mange har problem med manglende tilgang til skjult forum, at tråder finner osv, så skjønner jeg godt at det er bedre å legge ned. Det er vel appen man har klagd på siste tiden, så..
Hadde vi kjøpt en CD-spiller som stanset musikken i tide og utide hadde vi klagd og krevd ny om reparasjon ikke fungerte. Problemet man har via nettleser, med utlogging og resizing av bilder, kan fikses.
Å bruke «trusler» som «nå blir ikke jeg med lenger.» fungerer nok dårlig. De har prøvd å fikse problemet lenge.

Jeg blir med videre :)
Nettop , om man ikke klarer å levere produktet sitt godt nok til en kunde ,så sier det seg selv at man mister kunden tilslutt.
 
Dette er trist og et stort skritt bakover for forumet. At man ikke kan få en app til å funke i dag, i 2018(!) er jo bare rart. Jeg tror nok mange blir med over på nettleseren men jeg tror like mange, inkl meg selv vil droppe hele forumet. Jeg vet i hvertfall at en håndfull flotte damer på skult termingruppe blir borte og at vi som har fulgt hverandre i snart 4 år ikke kommer til å følge hverandre mer. Det er trist. Har hatt mange gode diskusjoner her inne, «møtt» mange flotte damer og mange ikke så flotte nå er det stopp for min del.
:Heartred
 
Men mange gjør det, og jeg som privatperson hadde helller ikke giddet å betalt for et produkt spm ikke virker godt nok , skjønner godt at babyverden har fått nok av det og nå fjerner appen

Jada, men det burde jo være mulig å lage en ny. De har jo andre apper som funker utmerket!
 
Nei, det er nå så, men vi er flere som gjør det (jeg liker nettleser, og har ikke hatt noe interesse av app) :) desember 2017 var det også MYE aktivitet på, men det har minket og minket. Og det har ikke vært pga appen, det er bare slik det har blitt :)

Når folk skriver at det blir mindre aktivitet fordi appen ikke fungerer, regner jeg med at det er derfor. Jeg skjønner at du er en av de som mener st nettleser er enklest for alle, men det er det faktisk ikke.

Jeg skjønner at bv ikle kan betale for et produkt de ikke får, men jeg er så lei av at det hele tiden bagatelliseres og menes at nettleser er enklest og jest for alle.
 
Når folk skriver at det blir mindre aktivitet fordi appen ikke fungerer, regner jeg med at det er derfor. Jeg skjønner at du er en av de som mener st nettleser er enklest for alle, men det er det faktisk ikke.

Jeg skjønner at bv ikle kan betale for et produkt de ikke får, men jeg er så lei av at det hele tiden bagatelliseres og menes at nettleser er enklest og jest for alle.

Helt enig! Jeg syns absolutt ikke at nettleser er lettest! Hadde jeg ville bruke nettleser, hadde jeg brukt mer tid forran dataen. Nettlesere er ikke laget for å brukes på telefonen og jeg liker heller ikke å bruke nettleser. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke heller er mulig å få laget en ny app istede. Jeg forstår nemlig også at de ikke gidder fortsette å betale for noe som ikke fungerer optimalt, men det finnes mange leverandører for apper.
 
Ingen, syns det er rart at det har fungert før. Og jeg er bare lei av å lese at dere skriver at nettleser er best, enklest osv. Det er ikke det ;) men jeg bilvei tro at det fortsatt er alle vi som bruker app som tar feil, IG at nettleser fortsatt er enklest for alle.
Skjønner godt at ulike personer har ulike behov og at en fungerende app er best for alle. At appen plutselig sluttet virke er jeg mindre overrasket over. 2014 er en evighet siden teknologimessig. Tipper det som har hendt er at Tapatalk har endret løsningen de hadde for bildeopplasting og at BV verken har tid eller ressurser til å skrive om hele serverløsningen sin sånn at den passer den nye løsningen til Tapatalk.

Håper det at BV slipper bruke så mye tid på appen gjør at de kan prioritere nettleser slik at vi alle får en bedre opplevelse :)
 
Tapatalk har jo solgt en kundetilpassede app til bv så at de ikke gidder vedlikeholde et produkt de har solgt er jo ganske dårlig kundepleie egentlig...
Da får man heller være ærlig om akkurat det da. Men bv må for all del gjøre som de vil, og det er kanskje slik at etter så mange år på et forum er det på tide å finne på noe nytt :)
Du kan mene det er konspiratorisk, men det er rimelig spesielt å slette en app i 2019.
De har andre apper de får til å fungere fint, hvorfor ikke denne?

Grunnen til at jeg synes det er konspiratorisk er at barneverden ikke er det første forumet som er misfornøyde med tapatalk. Tror det er det 4 eller 5 norske forumet jeg har hørt som er misfornøyd med en tredjepart. Synes ikke det er noe rart at en utdatert tjeneste som ikke oppdateres, fjernes. Bedre at det informeres om at «vi går 100% vekk fra denne tjenesten», enn at det bare blir liggende i brakkvann med misfornøyde brukere? Tapatalk er jo bare et tilbud, ikke noe som tilhører hverken barneverden eller forumet i seg selv. Når underleverandør ikke gjør en god jobb kutter man samarbeid og sparer seg pengene det ev. koster å ha samarbeid med tapatalk.
Tapatalk har ikke noe med feks graviditetsappen å gjøre, afaik!
 
Men det er det heller ikke alle som gjør...
Alle trenger ikke gjøre det. Det holder med to- tre aktive, negative personer for å ødelegge opplevelsen for flere hundre andre. Er ikke en gang sikker på at de er klar over problemene de skaper selv. De opplever nok at de bare klager på BV mens de som har lastet opp bilder opplever at de klager på dem. Har skjedd såpass mange ganger nå at jeg dessverre tror dette var eneste løsningen. Personene det gjelder tar åpenbart ikke til seg at de skaper problemer.
 
Alle trenger ikke gjøre det. Det holder med to- tre aktive, negative personer for å ødelegge opplevelsen for flere hundre andre. Er ikke en gang sikker på at de er klar over problemene de skaper selv. De opplever nok at de bare klager på BV mens de som har lastet opp bilder opplever at de klager på dem. Har skjedd såpass mange ganger nå at jeg dessverre tror dette var eneste løsningen. Personene det gjelder tar åpenbart ikke til seg at de skaper problemer.
Enig med deg.
 
Når folk skriver at det blir mindre aktivitet fordi appen ikke fungerer, regner jeg med at det er derfor. Jeg skjønner at du er en av de som mener st nettleser er enklest for alle, men det er det faktisk ikke.

Jeg skjønner at bv ikle kan betale for et produkt de ikke får, men jeg er så lei av at det hele tiden bagatelliseres og menes at nettleser er enklest og jest for alle.
Nei, jeg mener at det man er vant til er enklest for den det gjelder! :)Du sier at du ikke ser noen fordeler med nettleser, jeg sier at jeg gjør. Hvor har jeg skrevet at nettleser er enklest for alle?
Men ja, når de skriver det, så er det nok derfor :p på desember 2017 har folk bare falt av litt etter litt, dårlig tid i hverdagen osv :)
 
Back
Topp