Vi fjerner forum-appen

Gikk over til nettleser for lenge siden. Her får jeg varsler om alt som skjer, i appen var det helt hipp som happ.

Håper det at det nå bare er en nettside i stedet for en nettside og to apper gjør at det kan bli fokus på å gjøre nettsiden enda bedre :)

Forslag til forbedringer:
  1. Automatisk resizing av bilder
  2. Støtte for emoji fra tastaturet
Takk for tips! Noterer det og undersøker om det er mulig. Det med smilyer jobber vi allerede med ;)
 
Grunnen til at jeg synes det er konspiratorisk er at barneverden ikke er det første forumet som er misfornøyde med tapatalk. Tror det er det 4 eller 5 norske forumet jeg har hørt som er misfornøyd med en tredjepart. Synes ikke det er noe rart at en utdatert tjeneste som ikke oppdateres, fjernes. Bedre at det informeres om at «vi går 100% vekk fra denne tjenesten», enn at det bare blir liggende i brakkvann med misfornøyde brukere? Tapatalk er jo bare et tilbud, ikke noe som tilhører hverken barneverden eller forumet i seg selv. Når underleverandør ikke gjør en god jobb kutter man samarbeid og sparer seg pengene det ev. koster å ha samarbeid med tapatalk.
Tapatalk har ikke noe med feks graviditetsappen å gjøre, afaik!

Jeg vet godt at den ikke er en del av graviditets appen, men klarer bv å lage disse appene som fungerer så klarer de om de vil lage en forum app som fungerer også. Jeg var en av test brukerene når de gikk over til tapatalk, pg gikk da over til app. Det var helt nydelig å bruke app isteden for nettleser. Jeg bruker ikke data i det hele tatt lenger, bruker app til det meste jeg gjør. Jeg har store barn, har vært her lenger, blir nok heller ikke en savnet bruker. Så ingen problem, babyverden må gjøre som det passer de. Jeg synes det er trist å ikke delta her inne lenger, men da blir det mindre tid på mobil og mer tid til andre ting [emoji16]
 
Du må gjerne forklare hva som er tungvint med å screenshotte og legge ut et bilde?

Jeg forstår ikke hvorfor jeg må forklare det. Hvorfor er det ikke godt nok at jeg syns det er mer tungvint?

Jeg syns det er mer tungvint å bruke nettleseren. Sånn er det. Det er ikke noe som er nødvendig å diskutere fordi andre syns det er lett. At andre syns det er lettvint hjelper meg nada.
 
Jeg forstår ikke hvorfor jeg må forklare det. Hvorfor er det ikke godt nok at jeg syns det er mer tungvint?

Jeg syns det er mer tungvint å bruke nettleseren. Sånn er det. Det er ikke noe som er nødvendig å diskutere fordi andre syns det er lett. At andre syns det er lettvint hjelper meg nada.

Jeg er så enig.
 
Høres litt konspiratorisk ut, men uansett: et forum er ikke gratis å drifte... Man kan ikke forvente det reklamefritt :/
Enig. Dessuten krever det så å si ingenting å få en reklamefri browser. Det er frivillig å bruke forumet, og hvis nedleggelse av appen sorterer ut noen "bad apples," så er jo det bare positivt. :)
 
Som forbrukere klager vi selv på at produkter ikke fungerer som de skal, og det er nettopp det Babyverden også gjør. Når så mange har problem med manglende tilgang til skjult forum, at tråder finner osv, så skjønner jeg godt at det er bedre å legge ned. Det er vel appen man har klagd på siste tiden, så..
Hadde vi kjøpt en CD-spiller som stanset musikken i tide og utide hadde vi klagd og krevd ny om reparasjon ikke fungerte. Problemet man har via nettleser, med utlogging og resizing av bilder, kan fikses.
Å bruke «trusler» som «nå blir ikke jeg med lenger.» fungerer nok dårlig. De har prøvd å fikse problemet lenge.

Jeg blir med videre :)

Enig. Jeg har aldri brukt appen, og har klart meg veldig fint med det. :)
 
Jeg forstår ikke hvorfor jeg må forklare det. Hvorfor er det ikke godt nok at jeg syns det er mer tungvint?

Jeg syns det er mer tungvint å bruke nettleseren. Sånn er det. Det er ikke noe som er nødvendig å diskutere fordi andre syns det er lett. At andre syns det er lettvint hjelper meg nada.

Var ikke snakk om hvorfor det er tungvint med nettleser, men hva som er tungvint med å screenshotte :)
Synd at du og noen andre velger å gi opp forumet, men sånn er det! En tid var, og en tid er.
 
Den synes jeg faktisk var stygg.... mulig jeg overtolker men....

Jeg tolker det på samme måte som deg tror jeg, og siden det var mitt argument som er brukt i innlegget så er jeg vel den som er det dårlige eple her. [emoji5]

Kunne aldri falt meg inn å si noe så stygt om ett annet menneske selv om vi ikke ser de som sitter bak skjermen. Holde seg til sak er mitt tips om man ønsker å ha det trivelig her inne ;)
 
Jeg tolker det på samme måte som deg tror jeg, og siden det var mitt argument som er brukt i innlegget så er jeg vel den som er det dårlige eple her. [emoji5]

Kunne aldri falt meg inn å si noe så stygt om ett annet menneske selv om vi ikke ser de som sitter bak skjermen. Holde seg til sak er mitt tips om man ønsker å ha det trivelig her inne ;)

Nei, kjente selv at jeg ikke hadde mer lyst til å være her av slike kommentarer. Jeg syns man må få lov til å reagere [emoji30]
 
Nei, kjente selv at jeg ikke hadde mer lyst til å være her av slike kommentarer. Jeg syns man må få lov til å reagere [emoji30]

Synes ikke du skal ta deg nær av den kommentaren. Er bare en person som kjeder seg veldig, vi hever oss over det og jeg er her til jeg ikke får vært her noe mer når appen er stengt :)
Og om det gleder noen at jeg forsvinner så javel, da får de få den gleden da :)
Det er lov å si ifra hva man mener om saken, såpass takhøyde bør man ha på er forum!
 
Kjære dere, nå må dere slappe av litt. Det er veldig lurt å lese det som faktisk står skrevet, og ikke det man helst føler at burde stått. Å innta offerrollen uten å engang ta seg bryet med å spørre fører sjeldent noe godt med seg. :)

Hvis noen velger å slutte å bruke forumet fordi appen legges ned, etter å ha brukt masse energi på å klage på den, og spre negativ energi, fremfor å bare bruke en browser, tenker jeg det er like greit at disse kan få slippe å bruke forumet.
Pust med magen, dette går fint. ;)
 
Back
Topp