Ååå fantastisk å lese, Leah er så nydelig og sterk [emoji7][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Mammatårene triller... så fantastisk det må være å slippe susingen og ledningene som drar i hodet og skviser øret når hun ligger! Godt å høre at ammingen også er på tur. Får hun til å spise noe volum, eller er det mest kos? Ut høres fantastisk ut!! Gleder meg til det er vår tur...
For en dag! Pustestøtte av, fått badet, ammet ivrig og masse! Snart hjemreise nesten nå Nå venter noen dager med overvåkning før vi tar av i hvertfall elektrodene. Da flytter vi over på nytt rom hvor eneste fokus er spisetrening. Det betyr at vi kan hente vognen og komme oss litt ut
Fantastiske med uten pustehjelp! Hvilken uke er hun i nå?
32+3, eller 32+2 som de regner her (prøvde fortelle at 6/8 terminen følger 40+3, ikke 40+2)
Her er det omvendt Jaja, risikerer bare å bli satt i gang en dag tidligere om jeg skulle gå så langt, så ingen fare, er bare litt irriterende likevel32+3, eller 32+2 som de regner her (prøvde fortelle at 6/8 terminen følger 40+3, ikke 40+2)
32+3, eller 32+2 som de regner her (prøvde fortelle at 6/8 terminen følger 40+3, ikke 40+2)
NY MILEPÆL!
Frøkna har byttet rom. Nå er vi på sengepost som betyr 3-manns rom (vi sover ikke der altså), sykepleier nesten utelukkende på gangen, kvitt EKG (kun metningsmåler nå) og mer privatliv. Ekstremt deilig
Her er det omvendt Jaja, risikerer bare å bli satt i gang en dag tidligere om jeg skulle gå så langt, så ingen fare, er bare litt irriterende likevel