Velkommen til verden Leah

Så fantastisk :Heartred

Så herlig! Her er milepælene tett som hagl!

Åh! Mammatårene triller... så fantastisk det må være å slippe susingen og ledningene som drar i hodet og skviser øret når hun ligger! Godt å høre at ammingen også er på tur. Får hun til å spise noe volum, eller er det mest kos? Ut høres fantastisk ut!! Gleder meg til det er vår tur...

Helt rart at hun nå bare kan løftes opp som en vanlig baby.. Og stillheten. Satser på Rolf følger etter om ikke lenge ❤️

Virker ut som at hun får noe, men vet egentlig ikke. For hun fordøyer raskt (typ 45 ml er helt borte nå på under 2 timer). Tenker derfor begynne veie til uken nå som ledningene ikke er i veien :) Men hun suger hardt og lenge, og svelger.

Fantastiske nyheter [emoji7] nydelige lille dukka deres [emoji7] hun er så sterk å flott [emoji177]

For en dag! Pustestøtte av, fått badet, ammet ivrig og masse! Snart hjemreise nesten nå :P Nå venter noen dager med overvåkning før vi tar av i hvertfall elektrodene. Da flytter vi over på nytt rom hvor eneste fokus er spisetrening. Det betyr at vi kan hente vognen og komme oss litt ut :D

det høres jo bare helt fantastisk ut [emoji2][emoji2]

Fine nyheter altså! Flink jente

32+3, eller 32+2 som de regner her (prøvde fortelle at 6/8 terminen følger 40+3, ikke 40+2) :)

Det er der de er forvirret. Min fulgte 40+2 fordi det var lengden kk brukte før 1. mars. Nå bruker de 40+3, men da nektet de å flytte terminen en dag frem, og la bare på en dag på hvor langt jeg var kommet [emoji85]. NFI rettet det, pluss litt til [emoji1303]

32+3, eller 32+2 som de regner her (prøvde fortelle at 6/8 terminen følger 40+3, ikke 40+2) :)
Her er det omvendt:p Jaja, risikerer bare å bli satt i gang en dag tidligere om jeg skulle gå så langt, så ingen fare, er bare litt irriterende likevel:hilarious:

NY MILEPÆL!

Frøkna har byttet rom. Nå er vi på sengepost som betyr 3-manns rom (vi sover ikke der altså), sykepleier nesten utelukkende på gangen, kvitt EKG (kun metningsmåler nå) og mer privatliv. Ekstremt deilig :D

NY MILEPÆL!

Frøkna har byttet rom. Nå er vi på sengepost som betyr 3-manns rom (vi sover ikke der altså), sykepleier nesten utelukkende på gangen, kvitt EKG (kun metningsmåler nå) og mer privatliv. Ekstremt deilig :D

Åh, herlighet. Hvilken drøm!! [emoji173]️[emoji173]️

Her er det omvendt:p Jaja, risikerer bare å bli satt i gang en dag tidligere om jeg skulle gå så langt, så ingen fare, er bare litt irriterende likevel:hilarious:

Det overrasker vel ingen at alle de leger jeg har vært borti til nå dette svangerskapet ukritisk har skrevet ned hvor langt på vei jeg er og når termin er etter hva jeg har sagt:-) Dermed har det blitt notert termin 40+3 overalt:D

Så fantastisk fine nyheter her inne nå :D
Blir så rørt og glad på deres vegne! ❤️

Back
Topp