Så nydelig[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sønnen (nr1)min kom15dager før termin og veide 2800gram, så snodig å se at hu er to kiloNei helledussenh!!!
Wow!! Hun er jo helt fantastisk !! Dette får jo så bra og fort! Jeg vet om ei som fødte i uke 28, og det er det eneste som jeg kan sammenligne med, men hennes gutt kom seg ikke så kjapt altså! Hva sier helsepersonell? Leah må da få masse skryt!!
Så bra!
For en dag! Pustestøtte av, fått badet, ammet ivrig og masse! Snart hjemreise nesten nå Nå venter noen dager med overvåkning før vi tar av i hvertfall elektrodene. Da flytter vi over på nytt rom hvor eneste fokus er spisetrening. Det betyr at vi kan hente vognen og komme oss litt ut
For en dag! Pustestøtte av, fått badet, ammet ivrig og masse! Snart hjemreise nesten nå Nå venter noen dager med overvåkning før vi tar av i hvertfall elektrodene. Da flytter vi over på nytt rom hvor eneste fokus er spisetrening. Det betyr at vi kan hente vognen og komme oss litt ut