Velkommen til verden Leah

Åh, herlighet så vakker hun er! :dummy1::love7

Nydelige lille [emoji173]️

Næmmen se da, så frisk og fin!

Skjønne Leah

Gjett hvem som ikke trenger pustehjelp lenger :D

C7BB20AC-A8B1-4F52-8441-84FF9C89F8E3.jpeg

For en dag! Pustestøtte av, fått badet, ammet ivrig og masse! Snart hjemreise nesten nå :P Nå venter noen dager med overvåkning før vi tar av i hvertfall elektrodene. Da flytter vi over på nytt rom hvor eneste fokus er spisetrening. Det betyr at vi kan hente vognen og komme oss litt ut :D

Så gode nyheter [emoji170][emoji170][emoji170]

Gjett hvem som ikke trenger pustehjelp lenger :D

Vis vedlegget 261890

Wow!! Hun er jo helt fantastisk !! Dette får jo så bra og fort! Jeg vet om ei som fødte i uke 28, og det er det eneste som jeg kan sammenligne med, men hennes gutt kom seg ikke så kjapt altså! Hva sier helsepersonell?:) Leah må da få masse skryt!!

Wow!! Hun er jo helt fantastisk !! Dette får jo så bra og fort! Jeg vet om ei som fødte i uke 28, og det er det eneste som jeg kan sammenligne med, men hennes gutt kom seg ikke så kjapt altså! Hva sier helsepersonell?:) Leah må da få masse skryt!!

De sier hun er kjedelig (ergo overraskende frisk for å være så lita). Ble jo flyttet relativt kjapt fra rom med 1 sykepleier per barn til 1 per 2-3 barn av den grunnen. Så lover veldig godt dette :D

For en dag! Pustestøtte av, fått badet, ammet ivrig og masse! Snart hjemreise nesten nå :P Nå venter noen dager med overvåkning før vi tar av i hvertfall elektrodene. Da flytter vi over på nytt rom hvor eneste fokus er spisetrening. Det betyr at vi kan hente vognen og komme oss litt ut :D

Så utrolig flott!![emoji2] dette er jo helt fantastisk[emoji7]

Åå så fantastisk!!!:Heartred:Heartred

Så utrolig godt å høre, Victoria [emoji2] Etter alt dere har vært igjennom er det ekstra hyggelig å høre at hun klarer seg så godt, til tross for at hun var utålmodig med å komme ut [emoji2] Håper dere får nytt finværet med en liten trilletur snart [emoji2]

Så utrolig gode nyheter! Sikkert ikke så lenge til dere får dra hjem og starte deres nye liv nå :)

Back
Topp