Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som tiden flyyyyr! Åh mine er snart 7 mnd.
Forrige gang vi var på helsestasjonen så sa helsesøster der at vi skulle følge med framover om de var ekstra sensitive ang lyd (stukker lett) osv pga at de var premature, for da ville hun kontakte bhg og gi dem en så rolig og god start som mulig. Men det var ikke alle barnehager de "samarbeidet" med.
Har dere også fått beskjed om dette?
Har du undersøkt muligheten til å være hjemme ved stønad fra nav?? Pleiepenger e.l.? Aner ikke om det går, men tenker at det på en måte vil være medisinsk grunn til at du bør ha henne hjemme litt lenger mtp at hun er såpass prematur? Føler med deg, og vi har sluppet billig unna som tross alt gikk til over uke 34. Ett hav av forskjellNei, eneste er å kunne søke PPT om ekstra ressurs på henne, men det tar jo en halv evighet... Jeg er så usikker på om jeg bør være hjemme et år til, men så er det økonomien da. Beste hadde jo vært barnehagen fra januar 2020 kanskje. Da skal hun nok takle det bedre. Syns vi får så lite informasjon uten å mase om det
Har du undersøkt muligheten til å være hjemme ved stønad fra nav?? Pleiepenger e.l.? Aner ikke om det går, men tenker at det på en måte vil være medisinsk grunn til at du bør ha henne hjemme litt lenger mtp at hun er såpass prematur? Føler med deg, og vi har sluppet billig unna som tross alt gikk til over uke 34. Ett hav av forskjell
Hvordan går det med dere?