Velkommen til verden Leah

Herlige lille store Leah! [emoji173] SÅ bra med så mange fine tilbakemeldinger fra legen!

Og mammahjertet vet best. Som du sier; Så lenge Leah legger på seg fint er det ikke noe poeng i å påtvinge henne fast føde. Og den derre søvnskolen skal du få gratis av meg altså. Begynner da vel ikke med søvntilvenning 1 måned korrigert!! Ikke at jeg kan noe som helst om det, og mini her må også ammes i søvn hver kveld. Men det har da ikke falt meg inn å la henne gråte seg i søvn! Eller i det hele tatt! Jeg vet hun trenger mamma for å få sove, så da får hun det. Så får vi heller se på andre løsninger når hun er litt større.

Men så bra at dere har en lege som virker til å virkelig se Leah, og ikke bare et barn på et skjema. Kan jeg spørre hva han sa om skjermbruk og stimulering forresten?

Så ikke før nå :)

De sa ingenting. Ingen sier noe som helst egentlig.. Men bruker heller sunn fornuft :p
 
LEAH 8 MÅNEDER ❤️

Oh hoy, hvor tiden flyr! Igår var frøkna allerede 8 måneder og vi har en ettåring i hus om 4 usle måneder.. Shit altså! For et år siden visste vi jo ikke at det var Leah engang, trodde det var Lucas frem til ultralyden 26/1-18 som viste oss noe helt annet :)

EAEFDBEF-2582-4ADA-AFC5-12FFD00C4789.jpeg

Smått begynt med smaksprøver, åling og hun kakler i full fart. Nye siden sist er at hun siste dagene endelig (!!) har godtatt vognen igjen. Byttet over til sportsdelen og fikk en helt annen opplevelse. Veldig deilig for mor å få trimmet litt utenfor husets 4 vegger :D

Torsdag blir det ny veiing, men antar hun er rundt 6500 og uoffisiell måling viste 62-63 cm. Ikke største frøkna for korrigert heller.

64833BD7-64A0-40B3-9D77-AE94BFB84AF8.jpeg 0228A5C0-FDA1-4C60-A974-3258A9BC6FE5.jpeg

Ting går ganske greit. Søvntreningen gikk helt i vasken etter en teit julaften, vi har hatt en sitron en periode her hjemme og jeg sliter med ettervirkninger av kyssesyken - men alt i alt er jeg fornøyd med livet ❤️❤️
 
LEAH 8 MÅNEDER ❤️
Oh hoy, hvor tiden flyr! Igår var frøkna allerede 8 måneder og vi har en ettåring i hus om 4 usle måneder.. Shit altså! For et år siden visste vi jo ikke at det var Leah engang, trodde det var Lucas frem til ultralyden 26/1-18 som viste oss noe helt annet :)

Vis vedlegget 284969

Smått begynt med smaksprøver, åling og hun kakler i full fart. Nye siden sist er at hun siste dagene endelig (!!) har godtatt vognen igjen. Byttet over til sportsdelen og fikk en helt annen opplevelse. Veldig deilig for mor å få trimmet litt utenfor husets 4 vegger :D

Torsdag blir det ny veiing, men antar hun er rundt 6500 og uoffisiell måling viste 62-63 cm. Ikke største frøkna for korrigert heller.

Vis vedlegget 284970 Vis vedlegget 284971

Ting går ganske greit. Søvntreningen gikk helt i vasken etter en teit julaften, vi har hatt en sitron en periode her hjemme og jeg sliter med ettervirkninger av kyssesyken - men alt i alt er jeg fornøyd med livet ❤️❤️

Så skjønn Leah er❤ Gratulerer med 8 mnd!
 
Så nydelig hun er. Og så fantastisk at det funker med vogn nå. Det må være deilig. Kos deg ute på tur. :Heartred
 
Hun er så søt der hun sitter i vogna! Ser ut som hun trives godt i sportsdelen! :)
 
Så nydelig hun er❤️ Sykt at hun allerede er 8 mnd!!!
 
Så stor og fin! ❤️
Virkelig kontrast til bildet i første innlegg ❤️
 
Kjekt å lese oppdateringene dine! Lenge siden :) Nydelig jente ❤️

Og du, det med søvnen. Det kommer av seg selv så IKKE stress. Jeg spør ikke HS om sånn en gang jeg, men hun min er relativt ok i forhold til mange andre har jeg skjønt.

Min gutt måtte bysses/ha nærhet før han sovnet til han var rett over året selv om han kom på eget rom ved 8 mnd. Og gjett hva? Etter en stund sovnet han helt fint i sengen selv, når vi strøk og sang for han. Etter barnehagestart la vi han bare nedi og han snudde seg rundt og sovnet lett som bare det, uten at vi hadde øvd på noe søvntrening overhodet, så det der er ikke verdt å tenke på en gang. Byss, amm og trill i søvn, det går over ❤️

Ser hun liker vognen bedre nå, da kan det jo være en ide og trille hun litt i den inne og hvis du trenger litt tid for deg selv ❤️
 
Så fin hun er. :Heartred Og hun ser jo såå fornøyd ut oppi vognen. Herlig bilde! :love017
 
Kjekt å lese oppdateringene dine! Lenge siden :) Nydelig jente ❤️

Og du, det med søvnen. Det kommer av seg selv så IKKE stress. Jeg spør ikke HS om sånn en gang jeg, men hun min er relativt ok i forhold til mange andre har jeg skjønt.

Min gutt måtte bysses/ha nærhet før han sovnet til han var rett over året selv om han kom på eget rom ved 8 mnd. Og gjett hva? Etter en stund sovnet han helt fint i sengen selv, når vi strøk og sang for han. Etter barnehagestart la vi han bare nedi og han snudde seg rundt og sovnet lett som bare det, uten at vi hadde øvd på noe søvntrening overhodet, så det der er ikke verdt å tenke på en gang. Byss, amm og trill i søvn, det går over ❤️

Ser hun liker vognen bedre nå, da kan det jo være en ide og trille hun litt i den inne og hvis du trenger litt tid for deg selv ❤️

Ang søvnen er det hva vi har tenkt selv også.. Bare HS som maser! Lei!
 
Men kjenner jeg blir frustrert av mangelen på forståelse, spesielt rundt (over)stimulering. Sårende når familie ikke tar hensyn :(
 
Nydelige Leah :love7
 
Men kjenner jeg blir frustrert av mangelen på forståelse, spesielt rundt (over)stimulering. Sårende når familie ikke tar hensyn :(
Det der vet jeg alt om, Victoria! Jeg sa skikkelig i fra til slutt jeg. «La henne være, hun er ingen kasteball og trenger faktisk ro.»De lot henne være mer etter det. Har du sagt godt i fra?
 
Back
Topp