lillyzilly
Forumet er livet
Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk det må være! Et skritt nærmere hjem!NY MILEPÆL!
Frøkna har byttet rom. Nå er vi på sengepost som betyr 3-manns rom (vi sover ikke der altså), sykepleier nesten utelukkende på gangen, kvitt EKG (kun metningsmåler nå) og mer privatliv. Ekstremt deilig
Vært borti de som bare spør meg også og skrevet ned hva jeg har sagt. Mest jordmødre på føden da, men også leger. Som regel opplever jeg at legene tar frem skiva og regner ut selv, og jeg orker ikke diskutere merDet overrasker vel ingen at alle de leger jeg har vært borti til nå dette svangerskapet ukritisk har skrevet ned hvor langt på vei jeg er og når termin er etter hva jeg har sagt Dermed har det blitt notert termin 40+3 overalt
Fin dag med frøkna
Bikket 2,2 kilo idag! Vokser litt for fort for hu mor nå altså, spent på hvor mye hun veier innen termin Gått opp gjennomsnittlig 200 gram for uken til nå, og har igjen 8 uker = 1600 gram + 2200 = 3800 til termin.. Blir spennende Er allerede over 41-42 cm også
Vis vedlegget 262367
Og idag fikk vi flyttet sonden fra munnen til nesen. Hun likte ikke selve flyttingen, men feiret å bli kvitt den irriterende dingsen i munnen med en god økt amming. Skulle gjerne ha veid henne før og etter den runden altså. Skikkelig fornøyd etterpå. Hovedproblemet nå er mangel på modenhet ift å koordinere svelg og pust samtidig. Men blitt allerede mye flinkere
Dere er vel snart klare for hjemreise dere Trenger ikke være helt til terminen med den jenta der vel?
Vanlig å stoppe etter hvert som de tar mer selv. Håpløst å få det inn i puppen og er jo ikke noe man skal styre med hjemme hellerForresten, vet ikke hvordan rutinen er der dere er, men vi fikk beskjed om at fm85 stoppes ved vekt ca 3,5 kg. Og at matmengden i sonden reduseres en god del når spisetreningen starter for fullt, for å trigge sultfølelsen. Da kunne vi forvente stillstand i vekt, eller til og med vektnedgang. Så tipper hun ikke akkurat blir noen kjempebaby til termin... [emoji6]
Forresten, vet ikke hvordan rutinen er der dere er, men vi fikk beskjed om at fm85 stoppes ved vekt ca 3,5 kg. Og at matmengden i sonden reduseres en god del når spisetreningen starter for fullt, for å trigge sultfølelsen. Da kunne vi forvente stillstand i vekt, eller til og med vektnedgang. Så tipper hun ikke akkurat blir noen kjempebaby til termin... [emoji6]
Damn!Frøkna målt til 45 cm igår 32+4 korrigert
M O N S T E R B A B Y
2262 gram idag!
Forresten, vet ikke hvordan rutinen er der dere er, men vi fikk beskjed om at fm85 stoppes ved vekt ca 3,5 kg. Og at matmengden i sonden reduseres en god del når spisetreningen starter for fullt, for å trigge sultfølelsen. Da kunne vi forvente stillstand i vekt, eller til og med vektnedgang. Så tipper hun ikke akkurat blir noen kjempebaby til termin... [emoji6]
Frøkna målt til 45 cm igår 32+4 korrigert
M O N S T E R B A B Y
2262 gram idag!