Vektoppgang!

26 vk - gått opp 11,5 kg. Rekner med å gå opp i allefall 10 kg til - med dei to første la eg på meg mellom 24-28 kg. Tar det ikkje tungt, det går vekk igjen. 9 mnd å legge på seg - så 9 mnd til å forsvinne igjen på.
 
Med førstemann veide jeg meg bare på kontrollene. Gikk opp 23 kg.

nå har jeg vekt, og da blir det mye mer spennende å følge med merker jeg... sammenligner med forrige gang. Men tar det ikke så tungt, som Montørfrue sier så har man tid på seg til å gå ned igjen :)
 
Jeg er 24+3 idag og har gått opp 5 kg. Gikk opp omtrent 20kg i begge de første svangerskapene, så dette er lite for meg, men jeg veide litt mer i utgangspunktet denne gangen.
 
27+0 - opp 4 kg fra uke 12, og 2 kg hvis man regner fra før jeg ble gravid. Tror det kommer en del nå de neste ukene :hilarious:
 
25 uker i morgen, og gått opp 7 kg. Ganske likt med tidligere svangerskap. Endte da på ca.15 kg.
 
26+2 og gått opp 19kg, mesteparten gikk jeg opp i første trimester ettersom jeg småspiste hele dagene pga kvalme :yuck: nå har det stagnert så håper det ikke blir alt for mye frem til termin :)
 
er 26 uker på fredag, forrige jordmortime hadde jeg gått opp 2,5 kg eller noe, sikkert gått opp 4 nå da for matlysten er enorm :D
 
25+1, gått opp 1 kg
 
25+3, har gått opp nøyaktig 5 kg idag :)
Mye mindre enn i de andre svangerskapene tror jeg, men kroppen gjør det den har behov for.
 
Lagt på meg 15kg og er 31 uker på vei. Føler meg så tjukk nå.

Håper ikke jeg legger på meg mer, og når babyen er ute håper jeg kilorne forsvinner fort ;)
 
Back
Topp