Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ogGått opp 14 kg jeg. Blir sikkert over 20, sånn som med førstemann.
det går bra det kommer av igjen!
Må bare spørre, veier dere dere ofte? Jeg har så skeivt golv, at jeg ikke gidder annet enn på jm kontrollene. så synes jeg rett og slett det er litt deprimerende å drive å veie så ofte, vanskeligere å godta kroppen om jeg fokuserer på vekten...
Når det er sagt, synes jeg forsåvidt det er en interessant tråd
Etter vektnedgang (enda ikke over på + siden og snart 26 uker) så syns jeg det er litt spennende å følge med. Veier meg på morgenen, ca 1 gang i uka Da kan jeg også få med meg om jeg plutselig får en drastisk vektoppgang. Om jeg kjenner det blir «sårt» å veie meg, regner jeg med at jeg kutter ned etter hvertMå bare spørre, veier dere dere ofte? Jeg har så skeivt golv, at jeg ikke gidder annet enn på jm kontrollene. så synes jeg rett og slett det er litt deprimerende å drive å veie så ofte, vanskeligere å godta kroppen om jeg fokuserer på vekten...
Må bare spørre, veier dere dere ofte? Jeg har så skeivt golv, at jeg ikke gidder annet enn på jm kontrollene. så synes jeg rett og slett det er litt deprimerende å drive å veie så ofte, vanskeligere å godta kroppen om jeg fokuserer på vekten...
Jeg veier meg en gang i blant. Litt for å ha kontroll og ikke få helt sjokk når jeg er hos jordmor Men mest fordi jeg gikk opp MYE i forrige svangerskap og det var noe herk å få av "sjokoladekiloene" i etterkant - og dit vil jeg helst ikke igjen. Jeg har viljestyrke på størrelsen med en ert når det kommer til sjokolade, men hvis jeg ser at vekten raser oppover, så vet jeg at det er nok til å få meg til å tenke mer over hva jeg dytter i kjeften Og ja, jeg kunne jo hatt den innstillingen fra starten av, men sjokolade er aaaaaltfor godtMå bare spørre, veier dere dere ofte? Jeg har så skeivt golv, at jeg ikke gidder annet enn på jm kontrollene. så synes jeg rett og slett det er litt deprimerende å drive å veie så ofte, vanskeligere å godta kroppen om jeg fokuserer på vekten...
Jeg veier meg skjeldent no er no 24 uker å har gått opp 10 kg. E blitt litt redd for vekten merker jeg sist jeg veide meg var når jeg startet denne trådenMå bare spørre, veier dere dere ofte? Jeg har så skeivt golv, at jeg ikke gidder annet enn på jm kontrollene. så synes jeg rett og slett det er litt deprimerende å drive å veie så ofte, vanskeligere å godta kroppen om jeg fokuserer på vekten...
Jeg veier meg skjeldent no er no 24 uker å har gått opp 10 kg. E blitt litt redd for vekten merker jeg sist jeg veide meg var når jeg startet denne tråden