Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
29 uker og har ikke veid meg siden uke 12. Jordmor synes heldigvis ikke vekt er så viktig så lenge babyen vokser som den skal. Han ligger på 90 prosentilen på sf-mål så han er iallfall ikke for liten. Vekt blant gravide er generelt altfor mye fokus på synes jeg. Hvilken rolle spiller det hva den ene har lagt på seg i forhold til den andre? Det eneste resultatet jeg kan se for meg at det gir er dårlig selvfølelse hos den som har lagt på seg 30kg når «alle andre» har lagt på seg 0-5kg...
29 uker og har ikke veid meg siden uke 12. Jordmor synes heldigvis ikke vekt er så viktig så lenge babyen vokser som den skal. Han ligger på 90 prosentilen på sf-mål så han er iallfall ikke for liten. Vekt blant gravide er generelt altfor mye fokus på synes jeg. Hvilken rolle spiller det hva den ene har lagt på seg i forhold til den andre? Det eneste resultatet jeg kan se for meg at det gir er dårlig selvfølelse hos den som har lagt på seg 30kg når «alle andre» har lagt på seg 0-5kg...
Det er derfor jeg svarer i disse trådene. Men førstemann gikk jeg opp 23 kg, nå er jeg foreløpig på 19kg med andremann.29 uker og har ikke veid meg siden uke 12. Jordmor synes heldigvis ikke vekt er så viktig så lenge babyen vokser som den skal. Han ligger på 90 prosentilen på sf-mål så han er iallfall ikke for liten. Vekt blant gravide er generelt altfor mye fokus på synes jeg. Hvilken rolle spiller det hva den ene har lagt på seg i forhold til den andre? Det eneste resultatet jeg kan se for meg at det gir er dårlig selvfølelse hos den som har lagt på seg 30kg når «alle andre» har lagt på seg 0-5kg...
Det er derfor jeg svarer i disse trådene. Men førstemann gikk jeg opp 23 kg, nå er jeg foreløpig på 19kg med andremann.
jeg liker selvfølgelig ikke å være så tung, men jeg vet jo at det funker for min kropp, ungene blir født med toppscore og sakte men sikkert går jo kiloene av. Så jeg vil være motvekt til slankepresset på en måte