Vektoppgang!

30+6 i dag og har gått opp 10 kilo.
 
31+2 og opp 14 kg.
Begynner vel sakte men sikkert å innse at kroppen min bare er sånn at den legger lett på seg i svangerskapet. Som nevnt tidligere ble det 21 kg sist, men fikk dem av meg igjen med litt ekstra treningsinnsats. Håper formen er fin etter fødsel så jeg starte tidlig med trilleturer :)
 
Var vel +15 kg for to uker siden... Gruer meg til å veie meg igjen før jordmortlme neste uke :bag:
 
+ 2,5kg
 
Er 30+2 og opp 14 kilo! Prøver å ikke tenke så mye på det no å heller håpe på en fin sommer så det kan bli masse turer :p
 
Fortsatt berre gått opp 5kg, men redd det vil auke fort framover... La på meg rundt 20 i forrige svangerskap, så hadde egentlig forventa stor vektøkning.
Viktig for meg å følge med på vekt sidan eg vege altfor masse frå før og pga fare for svangerskapsforgifting :bored:
Har heldigvis ikkje følt på press ifht vekt frå helsepersonell i svangerskapet, det var eg skikkelig redd for før eg kom i gong med oppfølging.
 
15 kg opp og er i uke 34. Fornøyd med det. Forventa å legge på meg litt og gode tjukke babyer er veldig bra å få sa jordmor :dummy1::joyful:
 
32 fullgåtte uker nå, og 8,5 kg opp.

Jeg må si at jeg liker denne tråden. Fint å se så mange ulike vektoppganger fra vanlige kvinner. Rundt meg hører jeg mest om de som legger på seg veldig lite eller ekstra mye. Jeg innser nå at jeg på forhånd ikke hadde sett for meg at det var en mulighet å legge på seg "middels mye" under graviditeten! Lett å få inntrykk av at det er enten/ eller. Det er vel de mest ekstreme (i begge ender) som snakker høyest i lunsjpausene og i familieselskapene...
 
32 uker, gått opp 12 kg allerede..
 
36+0 idag og 7,5 kg. Pleier å samle en del vann mot slutten, og spesielt hvis det blir varmt, så regner med at det kommer et par tre vannkilo i tillegg nå på tampen.
 
31+5 og har gått opp 5,4 kg :happy:
I de tidligere svangerskapene gikk jeg opp omtrent 20kg, men vi får se hva som skjer.
 
Er i Uke 33 i dag og gått opp 8,5 kg:wacky::nailbiting:;) kjenner jeg begynner og bli lei disse ekstra kiloene på kroppen, Så gleder meg til å kunne kvitte meg med det som blir igjen som ekstra kilo :happy:
 
Back
Topp