Vektoppgang!

32+0, opp 3kg

uke 33, hadde gått opp 10 kg totalt forrige kontroll for 1,5 uke siden. 4 av de var nok sponset av Nidar og alt for god matlyst i de siste ukene :) Jordmor mente det var for mye da..

Opp ca. 14 kg. Har gått opp endel mer nå enn med storesøsknene. Samme startvekt, men med mellomste veide jeg mindre ved termin enn jeg gjør nå i uke 32.

32+4 - ved kontroll hos jordmor i går hadde jeg totalt gått opp 5-6kg.

33+4 og har gått opp 12 kilo til nå. "Målet" mitt er maks 15 kilo.

33 uker, opp 11 kg.

Gått opp 20-22 kg nå og er i svangerskapsuke 38 til søndag.
Ikke tenkt å legge på meg så mye for mer å si det sånn, og gleder meg til å "få tilbake kroppen min" og komme meg fort tilbake i normalt vekt :)

37+0 og gått opp 13kg. Bikker vel 15 kg før hun kommer :p Håper de kiloene forsvinner like lett som de har kommet de siste ukene!

34+5 og gått opp nærmere 20 kg. Gikk opp tilsvarende med første og mistet 15 kg den første mnd. Forsøker å ikke gå opp så mye mer nå, samtisig som jeg vet at de faller av igjen.

37+4 og 18 kg.
Blir nytt 20 kgs-svangerskap det her :hilarious:

39 + 2, har faktisk gått både opp og ned den siste tiden. I følge min vekt har jeg gått opp 10kg, i følge jordmor sin vekt har jeg gått opp 9kg. Håper litt på at det står stille den lille tiden jeg har igjen!

38+1 og opp 16,5 kg. Hadde ganske lav vekt i utgangspunktet, så er godt fornøyd med det :)

Back
Topp