21+ 1 og har gått opp nesten 2 kilo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nøyaktig samme startvekt og vektoppgang hær20 uker og opp 5 kg Gikk mindre opp de andre svangerskapene, men spørs nok hvor utgangspunktet er.. Nå var startvekten 56 kg
Opp 12.
20+0 på mandag og har vell gått opp 10-11kg. Ikke helt fornøyd med det i og med at startvekta er en good del over 60 for å si det sånn Men men, for håpe jeg går ned av og amme denne gangen for det gjorde jeg ikke sist
Min startsvekt var også over 60, takk og lov for det siden jeg er 179 høy
Er nok veldig variasjon i hva man har «fra før av».Har dere gått opp så lite?
Jeg er gravid for første gang så visste ikke hva som var normalt men er 23 uker på vei og har lagt på meg ca 10kg. Tenkte det var normalt jeg.
Er nok veldig variasjon i hva man har «fra før av».
Så 10 kg kan være like normalt som 3 kg
Ja, mener å huske det jeg også. Men det finnes en egen «tabell» med utgangspunkt i BMI ved start. Undervektige bør/vil gå opp mer enn overvektige gjør. Normalvektige havner midt mellom.håper det Er 1.70 og veide 63kg før jeg ble gravid. Mener å ha lest at 12-16 kg er normalt for hele svangerskapet
Har dere gått opp så lite?
Jeg er gravid for første gang så visste ikke hva som var normalt men er 23 uker på vei og har lagt på meg ca 10kg. Tenkte det var normalt jeg.