Vektoppgang

Håper jeg stopper på Max d jeg å, men har lett for å legge på meg så d blir spenende å se

Jeg la meg mye i starten sist, men så roet det seg. Jeg hadde ei jente på 4,3 så hadde gått ned 12 igjen innen en uke :) så lenge man spiser normalt tenker jeg. 4 kg nå i uke 16. 3,5 av den kom uke 6-9. Høres ut som en helt normal oppgang du har :)
 
Ja jordmora sa oxo att alt var normalt så langt.. er veldig heldig med att jeg ikke har hatt lyst på noe søtsaker di siste månedene..
 
Jeg veier meg kun i forbindelse med kontroll, opp 5,9kg i uke 18+4.
 
Jeg har slutta å gå ned, men går heller ikke noe opp egentlig. Var nede i 59 på det laveste (veide 65 da jeg ble gravid) og nå er jeg ca 60 kg. Nærmer meg 17 uker. Har endelig litt mer matlyst igjen, men ikke helt på topp. Og jeg er fortsatt kvalm, brekker meg en del.
 
21 uker og 2 kg i minus. Men begynt å gå opp igjen og apetitten er bedre enn den har vært! Regner med å begynne å gå oppover nå, men håper det blir minst mulig da jeg har rikelig fra før av!!
 
18+2 600 gram igjen til startvekt. Dvs: 900 gram opp fra det minste jeg var på
 
Straks 20 uker på vei, opp 6,5 kg. :wideyed:
 
Veier meg kun hos jordmor. Har ikke vekt hjemme. Veldig spennende å se hvor mye jeg har gått opp fra uke 16 til uke 20 (jul inkl:)
Jeg er annengangs gravid, veier mere i startvekt nå enn første gangen. Fikk beskjed fra jordmor at jeg burde holde meg på 8-9 kg. Hvordan jeg skal klare det skjønner jeg ikke... Forrige gang gikk jeg opp 14 kg fra uke 23-41 (overtid).


Jeg tenker at det ikke er alt man kan bestemme :) kropper er forskjellige. er ikke gitt at man kan være aktiv i hele svangerskapet.
 
Jeg er 19+1 i dag, og har bare lagt på meg 1 kg så langt. Men jeg har vært vanvittig mye syk siden slutten av november, hatt både spysyke, dårlig matlyst, 3 ukers influensa og på toppen av det hele skikkelig ørebetennelse :(
Men nå tror jeg det går rette veien med vekta for min del [emoji5][emoji1360]
 
Uææ, på bare 3 dager har vekta gått opp 2 kg [emoji28] tydelig at jeg har begynt å spise normalt igjen etter å ha vært syk i ukesvis [emoji85]
 
Endelig fått matlysten tilbake, opp 300
Gram fra startvekt. 1,8 kg opp fra det minste i svangerskapet. Nå tror jeg utfordringen blir å passe på at man spiser riktig
 
Back
Topp