Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen som har gått opp noe særlig jo? Jeg har gått opp 3,5 kg i uke 16 og føler det ikke er mye. Hadde lagt på meg mer sist på samme tid og endte på 13-14. Er jo normalt å legge på seg når man er gravid, men når man leser her får man inntrykk av det ikke er det [emoji85]
Virker som veldig mange her inne har vært plaget med mye kvalme og dårlig matlyst. Jeg hadde lagt på meg ca 3 kg (litt i underkant av det) i uke 16, har ikke veid meg etter jul nå så kan nok plusse på mer. Har ikke vært plaget med kvalme, heller i overkant god matlyst. Skal veie meg på onsdag for å sjekke ståa, siden jeg skal til jordmor. Tipper det er minst rundt 5 kg i pluss nå, og jeg er 19+0 på lørdag.
Høres sunt og normalt ut [emoji4] skjønner jo man blir litt stolt av ikke å ha gått opp så mye, hadde sikkert vært dødsfornøyd om det var meg[emoji28] ikke kritikk til de som har gått opp lite på noen måte. Bare sier det er normalt og legge på seg! Men når man leser her, føler jeg meg nesten unormal. Selv om jeg nok ligger på gjennomsnittet [emoji4] tenker det sikkert er mange førstegangsfødene ( og flergangs) som tenker de har lagt på seg mye når de leser om så mange som ligger i minus og 1 kg opp i uke 20 [emoji4]
Ingen som har gått opp noe særlig jo? Jeg har gått opp 3,5 kg i uke 16 og føler det ikke er mye. Hadde lagt på meg mer sist på samme tid og endte på 13-14. Er jo normalt å legge på seg når man er gravid, men når man leser her får man inntrykk av det ikke er det [emoji85]
Handler også om utgangspunktet, sånn som meg som er overvektig skal i gjennomsnitt opp 7-11 kg. En normalvektig kan opp mye mer før at det begynner å bli mye.
Etter min erfaring er det oftes de som har gått ned eller lite opp som også svarer på disse trådene jeg er 17+3 og gått opp 6 kilo tiltross for å ha hyperemesis !!