Hun sa at jeg må begynne å passe på kostholdet mitt, og begynne å bevege meg (liker for det meste på sofaen) - for jeg har fortsatt 15-16 uker igjen... Men målene var fine heldigvis.
Er det gjennomførbart og realistiske mål?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sa at jeg må begynne å passe på kostholdet mitt, og begynne å bevege meg (liker for det meste på sofaen) - for jeg har fortsatt 15-16 uker igjen... Men målene var fine heldigvis.
Har ikke lagt på meg jeg heller, 1 kg kanskje.Jeg snakket med jordmor sist jeg var der fordi jeg hadde lagt på meg så lite, men hun sa som
Jeg også resonnerte meg frem til. At det var nok fordi kroppen hadde gått opp en god del i forkant av svangerskapet ( hormonbehandling i forbindelse med prøverør)
Endelig! En fornuftig JM!Fikk beskjed fra jordmor om at jeg ikke trenger å veie meg fremover[emoji1374]
Så lenge jeg ikke får hevelser, og magen ser normal ut så er det greit[emoji1362]
Det var deilig å flytte fokuset bort fra det, spesielt siden jeg har slitt med spiseforstyrrelser i 13-14 år..