Har gått opp 5 kg. 20 uker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at vi er fler synes stort sett alle skriver de har gått ned eller står stille på vekta og som førstegangs aaaaaner jeg ikke hva som er «normalt» og om jeg burde være bekymret pga mine 5 kgHar gått opp 5 kg. 20 uker.
Synes 5 kg høres helt normalt ut! Dessuten er det veldig individuelt når man legger på deg, og det betyr ikke nødvendigvis at du kommer til å legge på deg alt for mye.Så godt å høre at vi er fler synes stort sett alle skriver de har gått ned eller står stille på vekta og som førstegangs aaaaaner jeg ikke hva som er «normalt» og om jeg burde være bekymret pga mine 5 kg
Så godt å høre at vi er fler synes stort sett alle skriver de har gått ned eller står stille på vekta og som førstegangs aaaaaner jeg ikke hva som er «normalt» og om jeg burde være bekymret pga mine 5 kg
Helt sant. Jeg har ikke lagt på meg boe enda forDet er ikke mye. Helt normalt. Er kun fordi som ikke legger på seg skriver her, og de som legger på seg ikke gjør det dessverre. Har gått opp 4,5 i uke 18. Følger lik kurve som sist, da endte jeg på 14. Satser på det samme denne gangen
Helt sant. Jeg har ikke lagt på meg boe enda for
A) starvekta var mye høyrer denne gang og jeghar prøvt å være litt bevist
B) har ikke sjokolade, godis og mat kravings denne gang.
Men jeg kan absolutt bli flinkere.
Å legge på seg ca 15kg i svangerskapet er helt normalt. Og spiser man sunt, tar du de fort av igjen etter fødsel.
Men da har du nok gått ned av deg selv. For man har en liter ekstra blod, som veier en kg, fostervann, livmor, morkake etc! Det er jo ikke slik at om man legger på seg er det fett! Det er jo svangerskapet som veier jeg hadde gått ned igjen alt minus en kg kort tid etterpå