Vektoppgang?

Startvekt var på 73kg og vekta nå ligger på 81kg. Hvor skal dette ende, hehe. Jeg er 18+5 i dag. Kiloene har "heldigvis" kun lagt seg på magen til nå.
 
15+6, forsatt bare gådd opp 1 kg fra startvekt . Tiltross for ENORM matlyst:joyful:
 
Var hos jordmor i dag 16+1, og er 0,5 kg lettere enn time hos lege i uke 12. Er fortsatt 1,5-2 kg under startvekten.
 
Ikke så mye endring her, vekten alltid vært 50 kg, nå er jeg 50,7 kg... For håpe det tar seg igjen snart når babyen i magen blir større
 
Vi følger hverandre fortsatt, Hehe. Opp fra 54 til 61 her også. Du er noen få dager lenger enn meg bare:) jeg er SÅ sulten hele tiden...
Eller ble kanskje rart å skrive så artig. Merker jo at jeg har lagt på meg en del. Og pga vond rygg får jeg ikke trent like mye som jeg håpet. Er ikke heeelt komfortabel med vektoppgangen. Men blir vel bare mer og mer:p:eek:
 
Har ik sjekket vekta på en stund å æ trur æ venter med d, men starta på ca.95kg :p æ spis jo hele tia, folk på jobb har lagt merke til at æ tygg på nokka bestandig, enten d er frukt, lunchen eller sjokoladen:hilarious: forventer å gå opp veldig mye gjenneom dette svagerskape:oops::hilarious:
 
Eller ble kanskje rart å skrive så artig. Merker jo at jeg har lagt på meg en del. Og pga vond rygg får jeg ikke trent like mye som jeg håpet. Er ikke heeelt komfortabel med vektoppgangen. Men blir vel bare mer og mer:p:eek:
Jeg skjønner deg godt! Jeg liker det svææært dårlig selv. Forrige svangerskap gikk jeg opp ca 15 kilo...men denne gangen ligger jeg 3 kilo foran skjema i forhold til sist.. ville liksom holde meg til det samme, men ser litt mørkt ut. Haha!

Jeg kan komme med to ting som en liten trøst: jeg trener fortsatt 3-4 ganger i uken og går 6 km til og fra jobb hver dag, men likevel går jeg opp relativt kjapt. Vi er jo veldig slanke begge to, så kan være kroppen som sier at vi bør gå opp litt.

Siden vi har veldig likt utgangspunkt, så kan jeg melde om at de kiloene renner av veldig raskt etter fødsel. Tok ikke mange ukene før det meste var borte :) det samme kommer garantert til å skje med deg også:) Så derfor tenker jeg at vi får spise og kose oss med god samvittighet:)
 
17+6 og har gått opp 1 kg så langt. Starta på 92 så har et håp om at æ ikke skal opp så mye. Sist veide æ også 92 ved start og endte på 93 kg. Hehe opp 1 kg heile svangerskapet der altså. Men trur nok d blir meir denne gangen ja
 
17+6 og har gått opp 1 kg så langt. Starta på 92 så har et håp om at æ ikke skal opp så mye. Sist veide æ også 92 ved start og endte på 93 kg. Hehe opp 1 kg heile svangerskapet der altså. Men trur nok d blir meir denne gangen ja

Jeg begynte på 92,7 og gikk ned til 90,3 i starten og nå har jeg ligget stabilt på 91,3 i 3 uker ! Så det er ikke farlig hvis man ikke går opp altså? Var så redd ungen ikke fikk i seg nok næring :p
 
Sist fikk æ først ned 12 kg også opp 13 av de ijænn. Men de fleste kg kom ikke tilbake før siste 2 månedene. Ingen som slo alarm da. Men æ e 169 høy så har jo en del ekstra å ta av på kroppen. Æ spiste normalt og sunt og blei tynnere alle andre steder enn mage og pupper. Hehe

Faren er vell mest om man slanker seg. Og d har æ aldri gjort. Men spiser jo sunnere når æ gravid sjøl om æ spiser like mye. så d bremser jo.
 
Veide meg nå, og har gått opp 5-6 kilo. De siste to kiloene kom i løpet av de siste dagene. Får litt hetta, for er bare 16+1. Off, jaja, får be samboer kjøpe trillebår.
 
Jeg skjønner deg godt! Jeg liker det svææært dårlig selv. Forrige svangerskap gikk jeg opp ca 15 kilo...men denne gangen ligger jeg 3 kilo foran skjema i forhold til sist.. ville liksom holde meg til det samme, men ser litt mørkt ut. Haha!

Jeg kan komme med to ting som en liten trøst: jeg trener fortsatt 3-4 ganger i uken og går 6 km til og fra jobb hver dag, men likevel går jeg opp relativt kjapt. Vi er jo veldig slanke begge to, så kan være kroppen som sier at vi bør gå opp litt.

Siden vi har veldig likt utgangspunkt, så kan jeg melde om at de kiloene renner av veldig raskt etter fødsel. Tok ikke mange ukene før det meste var borte :) det samme kommer garantert til å skje med deg også:) Så derfor tenker jeg at vi får spise og kose oss med god samvittighet:)
Ja nei det er jo veldig uvant! Håper også at kiloene forsvinner fort. Hehe! Blir spennende å følge med deg :) Du må være i god form om du klarer å trene så mye og går så mye hver dag. Du plages ikke med rygg eller bekken?
 
Back
Topp