Vektoppgang?

En tråd i 'Juli 2017' startet av snerkulf, 28 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. snerkulf Forelsket i forumet

Baaaare fordi jeg er nysjerrig (og kjeder meg bittelitt), hvor mye har dere gått opp i vekt hittil?
    Jeg var hos legen i går og da veide jeg meg (har ikke turt her hjemme :p ). Har gått opp 4 kg hvilket jeg faktisk syns er helt greit mtp at jeg har spist som en middels ponny :p

2. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Jeg har gått opp 3 kilo :) spist mye potetgull [emoji30]

3. anonaBella Bråkebøtte

Foreløpig ned 3-4, men snur nok snart :p

4. SnuppaogLillebror Forumet er livet

Ned 3 kg frem til lillejulaften.. spent på hva vekta viser etter jul:p
    jeg er igrunn litt redd for å legge på meg mange kg denne gangen, men jeg går ikke å sulter meg for at jeg ikke skal gå opp..
    At vekta har gått ned er nok kanskje fordi at jeg har kutta ut mesteparten av det som kan kalles for snop, i tillegg til at jeg blir stappmett etter en halv posjon mat så jeg spiser mindre enn jeg pleier..

• Vinner Vinner x 1
  5. Pysekatt Glad i forumet

Gått ned 4-5 kg :p

6. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Ned 1, 6 kg men det snur nok fort! I mellomtiden har jeg nok fett å ta av :p

7. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Gikk ned 7 kg før det stoppet, har nå gått opp 3. Så enda 4 kg under startvekta, men går nok fort over :p

8. Pysekatt Glad i forumet

Er det fordi kvalmen er gått over?

9. BabyH. Forelsket i forumet Septemberlykke 2015

5 kg ned pga kvalme. Tipper det snart går oppover igjen, spiser mer for tiden.

10. sjøgrønn Blir kjent med forumet

Samme her, opp 4. Har litt angst for akkurat det.... har mye fokus på å kontrollere antall kg- kan ikke bli for mange.

11. smiiil92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

På stedet hvil her... 14+0 i dag!

12. Bondefrua0917 Betatt av forumet

Ikke gått opp noe her heller. 10+2 i dag.

13. Nøtta17 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3

Opp 1 kg :)

14. Lykketreff Gift med forumet

Ned fem kg, litt opp etter at jeg gikk ned litt over seks kg

15. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Gått opp 3 kg ca. Mest sansynlig fordi jeg måtte spise konstant hele tiden for å ikke bli kvalm! Haha

16. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

I uke 12 hadde jeg gått opp 1,5 kg, litt over to uker siden... Første gang gikk jeg opp 5 kg bare ved å ta en graviditetstest, så er veldig fornøyd med det :D

17. snerkulf Forelsket i forumet

Nei det kan ikke bli for mange kg her heller :p jeg har lagt på meg noe enormt når jeg gikk gravid med jentene, sånn typ 30 kg...
    men, jeg syns egentlig ikke 4 kg var så ille hittil, jeg har spist hele tiden fordi det var det som hjalp mot kvalmen og så sluttet jeg å snuse på dagen når jeg fant ut at jeg var gravid :) Det aller viktigste er uansett frisk baby, jeg har gått ned alt jeg har lagt på meg i svangerskap tidligere og det gjør jeg denne gangen også når babyen er født :)

18. Beibiguri Flørter med forumet

Ned 3 kg pga kvalme.

19. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Ned 7 kg pga kvalme

20. Miniknøttet Gift med forumet

På stedet hvil

Del denne siden