Vektoppgang?

Opp 4-5 kg. Er 14+0. Skyldes vel at jeg må spise hvert 3 kvarter for å unngå ekstrem kvalme. Ved antydning til sult blir jeg kvalm. Var uansett litt undervektig med 54 kg og 170 cm høyde. Så tenker jeg bare har godt av det:) Gleder meg til å starte å trene nå som formen har blitt litt bedre.
Morsomt. Vi er helt like. Jeg veide 54 da jeg ble gravid og er 171 Har også også gått opp 4-5 kilo og er 14+2
 
162, 53 ved start. Midt i uke 13, 54,9. Ganske så lite enda, men føler meg som en ballong allerede.
 
Gått opp 2-2,5 kg, går litt opp og ned for spørs hvordan de siste dagene har vært. 13+6 i dag.

Gikk opp 15 og 13,5 i de andre gangene. Håper på å være like heldig denne gangen :p
 
Jeg har gått opp 8kg (11+0). Og det er på tross av langvarig kvalme og oppkast. Føler meg ikke vel i egen kropp for tiden - vant med og være svært slank. Gikk mye opp med de to forrige også, men... liker det ikke.
Trøster meg med at babyen sikkert liker det ;)
 
Jeg har gått ned fra ca 100kg - 97kg (mandag som var denne uken) :) Går nok noen kg opp etterhvert, når kvalmen gir seg helt :) Heldighvis så er det ikke så farlig ifølge jordmor. Er 12+2 idag :)
 
Opp 2 kg [emoji111] det er BRA i forhold til mit første svangerskap [emoji23] da gikk jeg opp 7 kg 1 trimester... å jeg er overvektig, så alle kilo jeg slipper setter jeg stor pris på [emoji6]
Sist svangerskap var jeg i fin form hele veien, men denne gangen har det vært mye kvalme [emoji53]
 
Ligger på mellom 53-55... men i går var jeg nede i 52kg. Hvor normalt er det? Spiser alt jeg har lyst på og føler meg som en ballong... Er 162 høy og startvekt var 54. Ikke kastet opp i løpet av svangerskapet. I uke 14 nå.
 
Jeg er 12+4 og har gått ned 6 kg, men det snur nok snart. :)
 
Når jeg var 12 uker var jeg gått opp 1.4 kg . Idag er jeg 14+5 hatt god matlyst siden uke 12, men gått ned 1.2kg igjen. Regner med at det går rett vei igjen senere :)
 
På første kontroll hadde jeg fått opp 1 kg, på kontroll sist hadde jeg gått ned 1 kg :p
 
Back
Topp