Vektoppgang?

Fra første til andre kontroll hadde jeg bare gått opp ca. 1 kg! Det syns jeg er helt sykt siden jeg er konstant sulten og føler jeg spiser hele tiden. Men får se hvordan det blir nå til neste kontroll igjen :p Jeg har liksom ikke lyst til å gå sånn veldig opp heller siden jeg er ganske tjukk fra før, men blir nok litt vanskelig å unngå likevel hehe. Men har ihvertfall såvidt kommet i gang med trening igjen da, så da for jeg bare ta i mot de kiloene som kommer!
 
15+0 og har fortsatt minus 1 kg på startvekten.
 
Gikk opp 4 kg fra første til andre kontroll:p Å i den perioden spiste jeg lite pga kvalme.. Føler jeg har spist som en hest nå i det siste så kan bli spennende å se neste gang:D
 
Er vel ca 16+5 i dag, 8 kg fra startevekt, men kaster en del opp, ikke hver dag jeg klarer spise noe særlig. Er ganske overvektig, så har en del å gå på :p
 
Tror jeg har gått opp ca 5 kg! Men alt har lagt seg på magen - og ikke ellers... er så sært!
 
Ca 5 kg, 18 uker på vei...
 
Hællemåne- dette varierer så sjukt mye.... i dag har jeg kun gått opp 3 kg- før i uken var d 5kg....
 
Jeg vet ikke hvor mye jeg veide før jeg ble gravid, men når jeg veide meg hos jordmor i uke 12, så veide jeg 6 kg mindre enn jeg trodde... men det er tre/fire uker sia, så vet ikke nå:p har vært veldig kvalm, men ikke kastet opp... så får se ved neste veiing :) gikk opp totalt 15 kg forrige graviditet, så blir spennende om det blir nogenlunde likt ;)
 
første svangerskap:
startvekt: 67kg, dagen jeg fødte uke 35+6: 105kg
nåværende svangerskap:
startvekt: 68kg, hittil i dag uke 36+5: 92kg..

Hehe! nyter dagene og tar vekten en annen dag[emoji106]
 
Hadde gått opp 3,5 kg ved forrige kontroll (15+3). Veide meg idag (17+1) fordi jeg var sikker på at jeg hadde lagt på meg masse, hadde gått ned over 1 kg! [emoji32] Har hatt omgangsyke og kastet litt opp etter det også. Men jeg håper på å ikke legge på meg for mye siden jeg allerede var ganske stor før svangerskapet [emoji4]
 
17+0 i dag og jeg har gått opp 3,5 kg til nå. Slanka meg før jeg ble gravid og synes det var grusomt å se vekta bikke 70 kg igjen, selv om jeg vet det ikke har noe med verken kosthold eller fysisk inaktivitet å gjøre denne ganga. Jentehjerner og vekt altså!
 
Gått opp 6 kg pluss/minus litt avhengig av hvor treg fordøyelsen går, er 15+0 nå. Har kuttet ut sukker og raske karbohydrater for å ikke skli helt ut.
 
Back
Topp