Vektoppgang?

Jeg er 18+4 og mangler 1 kg til startvekten. Gikk ned 4 kg med forrige i starten også, og endte på 3 kg mer enn startvekt. Det var nok ikke helt sunt [emoji55]

Første gangen la jeg på meg 25kg så havner nok et sted i mellom denne gangen[emoji12]
 
Ja nei det er jo veldig uvant! Håper også at kiloene forsvinner fort. Hehe! Blir spennende å følge med deg :) Du må være i god form om du klarer å trene så mye og går så mye hver dag. Du plages ikke med rygg eller bekken?
Ja, jeg har vært veldig heldig så langt med minimalt med plager. Hadde ekstrem bekkenløsning de siste ukene i forrige svangerskap, så det kommer nok etterhvert...merker jo ar ryggen er litt vond til tider, men det blir verre om jeg ikke beveger meg, så foreløpig hjelper trening:) la oss håpe andre halvdel av svangerskapet går fooort!!!:):)
 
Ikke gått opp noe enda. Mistet de jrg la på meg i starten pga hypermesis. Men håper jeg legger på meg. Har mer reserver å gå på under amming om jeg veier litt ekstra
 
Takk!!!!!
6kg her og! Får litt angst når jeg leser om alle som har gått ned!!!
Hvor langt på vei er du? [emoji5]

Det må du ikke ha!
Fant en veiledning som sa 6,2 kg er normalt ved 20 uker. Jeg har hatt hyperemesis og får i tillegg ganske høyt stoffskifte når jeg går gravid. Sist la jeg på meg ETTER graviditeten :p de jeg kjenner som går opp en del i svangerskapet har rast ned etterpå :)
 
Gikk opp fra 71 til 73 omtrent i det øyeblikket testen ble positiv. Gikk deretter ned til 69, og vipper nå mellom 68,5 og 69,5.
Er 18+1 nå.
Gikk opp litt vannvekt i helga da jeg proppet i meg litt av alt jeg kunne få tak i, for jeg føler jeg burde lagt på meg noe, men det har nok blitt borte i løpet av en dag eller to, vil jeg anta.
Men magen vokser, og mini sier fra at h*n er der, så det går vel greit selv om vekta ikke rører seg..
Med de to første gikk jeg opp MYE, så dette er litt uvant :p
 
Jeg veide meg i ste, og er bare en halvkilo unna startvekt :D begynte på 66 kg og er 180 høy. Var nede i 59 kg en periode :/ er snart 22 uker.
 
Startet på 61kg og er jaggu kommet til 65kg :hilarious: skal bli tungt dette skjønner jeg,19 uker i morgen :joyful:
 
Gått opp 5-6 kg så langt.
Så får vi se hvor det ender. Gikk opp nesten 15 sist gang.
Og gikk det av igjen relativt greit :happy:
 
Det må du ikke ha!
Fant en veiledning som sa 6,2 kg er normalt ved 20 uker. Jeg har hatt hyperemesis og får i tillegg ganske høyt stoffskifte når jeg går gravid. Sist la jeg på meg ETTER graviditeten :p de jeg kjenner som går opp en del i svangerskapet har rast ned etterpå :)

Haha- vel- skulle ønske jeg ikke fikk det! Men som et sosialt individ vil jeg gjerne passe inn i gruppen- og her er jeg en av de som skiller meg ut med å ha gått opp i vekt [emoji5][emoji23] er patetisk på en måte- men er god på å sammenligne meg med andre [emoji28]
 
20+4 og opp 8-9 kg så langt. Plager meg lite, jeg gikk opp 22-ish med storesøster og alt gikk av igjen på de første seks månedene, så jeg tar All oppgang med knusende ro ;)
 
Back
Topp