Vektoppgang?

21+3 og gådd opp 7-8 kg... men spiser ganske som normalt og prøøver og ikke tenke så mye på det.. men kjenner jo på det når de fleste over går ned :p

Haha- vel- skulle ønske jeg ikke fikk det! Men som et sosialt individ vil jeg gjerne passe inn i gruppen- og her er jeg en av de som skiller meg ut med å ha gått opp i vekt [emoji5][emoji23] er patetisk på en måte- men er god på å sammenligne meg med andre [emoji28]

Det er hvertfall normalt, så håper du klarer å slå tankene fra deg:) disse månedene kan vi spise omtrent det vi vil med beste samvittighet :) kommer til å savne det senere, og ikke minst angre dersom du ikke benytter deg av det:p

Er 19+0 i dag og kommet tilbake på startvekten etter å ha gått opp et kg siste uken

Har gått opp 4-5 kg :) jeg tenker at om man ikke går sykelig mye ned eller opp så spiller det ingen rolle :) Moen legger på seg mer enn andre, men så lenge det ikke er usunt mye/lite så er det heeelt normalt :)

Uke 21 i morgen, ligger enda 2kilo under startvekt, spiser som en hest... føler meg mer unormal som ikke går opp...

Uke 21 i dag og opp ca 4 kg, spiser ofte og litt usunt desverre pga kvalme, ikke noe mosjon lengre annet enn en gåtur innimellom.
Så rart det ikke er mere kg, men de kommer vel snikende fremover nå når barnet virkelig setter inn støtet og vokser:joyful:
Men vi trenger disse kiloene å gå på til tiden etter fødsel, så frykter de ikke....(bortsett fra at det blir ikke noen snerten bikini på meg i sommer assa):hilarious:

Uke 21 her, og er 2 kg under startvekt. Men jeg har høy bmi og skal i følge anbefalingene ikke opp mer enn 5-9 kg totalt. Jeg håper å holde meg innenfor den grensa, og regner med at jeg går opp noen kilo nå etterhvert :-)

20+5 er 3 kg under startvekt, gikk først ned 9 kg. Men er overvektig, så trenger ikke ekstra kilo :p

Jeg vet egentlig ikke helt startvekt, men første vekt jeg vet har jeg fra første kontroll da jeg var 10 uker på vei. Nå er jeg 20 uker og har bare gått opp 1 kilo siden da. Jeg har en god del å gå på, så det er bare bra at jeg ikke har gått opp for mye. Jeg blir likevel like overrasket hver gang jeg veier meg at jeg ikke veier mer, for jeg får jo ikke på meg noen klær lengre på grunn av magen :P

Jeg vet egentlig ikke helt startvekt, men første vekt jeg vet har jeg fra første kontroll da jeg var 10 uker på vei. Nå er jeg 20 uker og har bare gått opp 1 kilo siden da. Jeg har en god del å gå på, så det er bare bra at jeg ikke har gått opp for mye. Jeg blir likevel like overrasket hver gang jeg veier meg at jeg ikke veier mer, for jeg får jo ikke på meg noen klær lengre på grunn av magen :P
Hehe, høres ut som meg[emoji23] men som legen sier til meg, når man er gravid går man jo opp i vekt men om man går ned i seg selv er det jo egentlig bare baby som legger på seg[emoji4] så da ender man opp med å ikke gå opp så mye[emoji23][emoji23] heldigvis tenker jeg! gjør ikke noe om baby stjeler litt fra meg[emoji23][emoji3] hehe!

E 22+2 i dag å gått opp 6-7kg.. trodde æ hadde gått opp mye mer ettersom æ spis mye sjokolade og alt anna snop:hilarious::hilarious:

Back
Topp