Vektoppgang?

snerkulf

Forelsket i forumet
Baaaare fordi jeg er nysjerrig (og kjeder meg bittelitt), hvor mye har dere gått opp i vekt hittil?
Jeg var hos legen i går og da veide jeg meg (har ikke turt her hjemme :p ). Har gått opp 4 kg hvilket jeg faktisk syns er helt greit mtp at jeg har spist som en middels ponny :p
 
Ned 3 kg frem til lillejulaften.. spent på hva vekta viser etter jul:p
jeg er igrunn litt redd for å legge på meg mange kg denne gangen, men jeg går ikke å sulter meg for at jeg ikke skal gå opp..
At vekta har gått ned er nok kanskje fordi at jeg har kutta ut mesteparten av det som kan kalles for snop, i tillegg til at jeg blir stappmett etter en halv posjon mat så jeg spiser mindre enn jeg pleier..
 
Gikk ned 7 kg før det stoppet, har nå gått opp 3. Så enda 4 kg under startvekta, men går nok fort over :p
 
5 kg ned pga kvalme. Tipper det snart går oppover igjen, spiser mer for tiden.
 
Baaaare fordi jeg er nysjerrig (og kjeder meg bittelitt), hvor mye har dere gått opp i vekt hittil?
Jeg var hos legen i går og da veide jeg meg (har ikke turt her hjemme :p ). Har gått opp 4 kg hvilket jeg faktisk syns er helt greit mtp at jeg har spist som en middels ponny :p

Samme her, opp 4. Har litt angst for akkurat det.... har mye fokus på å kontrollere antall kg- kan ikke bli for mange.
 
På stedet hvil her... 14+0 i dag!
 
Gått opp 3 kg ca. Mest sansynlig fordi jeg måtte spise konstant hele tiden for å ikke bli kvalm! Haha
 
I uke 12 hadde jeg gått opp 1,5 kg, litt over to uker siden... Første gang gikk jeg opp 5 kg bare ved å ta en graviditetstest, så er veldig fornøyd med det :D
 
Samme her, opp 4. Har litt angst for akkurat det.... har mye fokus på å kontrollere antall kg- kan ikke bli for mange.


Nei det kan ikke bli for mange kg her heller :p jeg har lagt på meg noe enormt når jeg gikk gravid med jentene, sånn typ 30 kg...
men, jeg syns egentlig ikke 4 kg var så ille hittil, jeg har spist hele tiden fordi det var det som hjalp mot kvalmen og så sluttet jeg å snuse på dagen når jeg fant ut at jeg var gravid :) Det aller viktigste er uansett frisk baby, jeg har gått ned alt jeg har lagt på meg i svangerskap tidligere og det gjør jeg denne gangen også når babyen er født :)
 
Back
Topp