Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i uke 21 nå å har gått opp 9,5 kg. Spurte jordmor om jeg hadde gått opp for mye. Men hun sa at det var helt normaltShiit - nå viser vekten +7kg (er i uke 21 (20+4))
Spent på hvor dette ender!
Som meg da, endte på ca +40kg sist... foreløpig på +15kg denne gangen og prøver både å være aktiv og spise sundt...25+1 og opp 6-7 kg. Gikk opp over 30 kg første gang så «vet» hva som venter.....mye mye vann
Har du forrige gang fått noe beskjed at det var mer "normalt" å veie mer på dette tidspunktet? Jeg har ikke fått noe sånn beskjed, jordmor sa det var som det var og ikke mye å gjøre med det da jeg var der i uke 18 og hadde gått opp 1 kg, men tenker mye om jeg skulle ha gjort noe annerledes. Alle vi er forskjellige men hvis det er mulig å gå opp 11 kg til slutten sånn som på ditt tilfelle blir jeg ikke så bekymret! Jeg har også følt med utslitt i det siste fordi jeg jobbet veldig lange dager og er nå litt sykemeldt så det kan kanskje bety at jeg "brant" for mange kalorier med aktivitet på jobb også.
(Jeg har nå gått opp ca. 2 kg, uke 21 til søndag)