Vektoppgang i svangerskapet

24+4, gått opp 6,5 kg:facepalm: det er jo litt siden alt har kommet på ca 6 uker:hilarious: men jeg stresser ikke selv om jeg nå veier to kg mer enn jeg gjorde som høygravid med nr 2, og fire kg mer enn som høygravid med nr 1:hilarious: heller noen kg "for mye" etter svangerskapet enn å være spysyk hele veien:Heartblue

Last edited:
Opp 10kg - uke 23+4

Ca 3 eller 5 kg opp. Veier 2 kg mindre enn som høygravid sist, men veide nesten 10 kg mer i utgangspunktet.
Magen er mindre denne gangen også så mulig denne karen er en liten plutt sammenlignet med søsknene sine som begge var 4 kg :D

Har fortsatt til gode å komme opp til startvekten min. Så er fremdeles på minus i vekt. Legen er ikke bekymret da magen vokser som den skal.
Men det er noe med det utsagnet om at tredje er en luring, for med de to andre har jeg til nå gått opp 15 og 20 kg, bekkenløsningen var så kraftig med andre at jeg hadde fått bestilt rullestol på denne tiden og jeg gikk til behandling 6 ganger i måneden. Nå holder det med annen hver uke, og bekkenet er bare litt/middels løst og ikke kraftig.

Opp 200g fra startvekt, babyen veide nesten 700g på sjekk i forrige uke ❤️ Fått beskjed om at jeg godt kan gå opp litt mer, men det er ikke så lett når jeg kaster opp nesten daglig enda. Er bare glad lille tar det lille skal ha selv om! :dummy:

Jeg har gått opp 9 kg :inpain: 26 +3

Ved første gikk jeg opp 20kg. Mn da hadde jeg mye vann i kroppen, har ikke d nå. Og syns ikke jeg har er noe større ellers enn mage og pupper.. Mn er nok noen kg i pupper her altså :woot::woot:

Opp litt over 10 kg her.. redd for å havne på +30 som forrige gang, så spiser så sunt som mulig og trener regelmessig, men kiloene strømmer på uansett

Klarer knapt å bevege meg lenger pga smerter i bekkenet. Regner med at det har litt å si for vekta fremover:nailbiting: Hittil opp 9kg, er 27+3 i dag.

27+4 og 9 kg opp. Mye mindre matlyst og plass til nat i magen, akkurat som forrige gang. Spiser som en hest i starten og eser fort ut, så avtar det

26+5 og gått opp 7 kg. Gikk opp mye ferien merket jeg :p Før ferien hadde jeg gått opp 4 kg :hilarious:

Normalvektig. Nå er jeg 28+3 og 10 kg opp.

Forrige svangerskap hadde jeg gått opp 14 kg i uke 29+3, så ligger litt bedre ann nå :)

Ganske fornøyd her, stabilt på +19kg nå :) forrige svangerskap nærma jeg meg +30kg nå!

Ligger på +11kg her nå. Uke 26

Back
Topp