Vektoppgang i svangerskapet

Ja jeg syns også det er for dårlig, legen min skulle prøve å henvise på nytt så får vi se.. har min første jordmor time i starten av september da vi nettopp nå har fått jordmor her, har ikke møtt henne enda men håpe kanskje hun vil ta litt tak.
Jeg er jo ekstra på vakt i forhold til symfyse målene denne gangen, har målt to ganger og de ligger over gjennomsnittet men innenfor normalen og ser ut som de følger kurven sin.. håper jeg får en ul om ikke så lenge, vurderer å bestille meg en 3d både pga dette og fordi jeg har lyst :happy:
Heldigvis ikke lenge til september! Tror de tar samme målene på 3D ultralyd også, så har du råd og lyst er ikke det dumt :happy:
 
30+4 - 9,5 kg op, ca akkurat i rute som ved forrige gang.
 
30+5, har karret meg opp til startvekt etter å ha gått ned en del i første trimester. Blir fulgt opp med vekstkontroll i uke 32 og 36 :)
 
29+5. Opp 4 eller 6 kg. Veldig fornøyd med å ikke ha gått opp mer ennå. La på meg nesten 20 kg med de to andre, men var mye tyngre ved start denne gang. Faktisk 20 kg tyngre enn da jeg ble gravid med yngste :bag::bag:
 
Tror jeg er opp 12kg nå - uke 27+0
 
30+3 og har vel gått opp rundt 12 kg. Opp over 30 kg forrige gang så venter på smellen....
 
Fortsatt på +19kg, litt deilig at det stoppa opp litt i oppgangen.
 
29+0 og har gått opp 7,8 så langt.. Er blitt sykemeldt 100% så spent på hvor mye det slår ut etterhvert.. Men prøver å gå turer hver dag så rygg holder seg grei og formen ikke stuper
 
31+3 og ca 8kg opp. Gikk opp 10kg i forrige svangerskap, spent på hva det ender på denne gangen. Føler magen er stor og sprengt allerede.. ;)
 
31+3 og ca 8kg opp. Gikk opp 10kg i forrige svangerskap, spent på hva det ender på denne gangen. Føler magen er stor og sprengt allerede.. ;)
Samme her! Gikk opp ca 11 sist, men ser for meg at det blir litt mer denne gangen ;)
 
28+1, opp 5,5 kg. Har stagner siste to ukene og heller gått litt ned enkelte dager, men alt er fint på alle kontroller så!
 
Back
Topp