Er noe sånt jeg også "frykter"... Men da er vel kanskje mye vann?Er 16+4 og har nesten gått opp en kg. Husker ikke sist jeg var gravid, men gikk opp ganske mye på slutten Nesten 20kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noe sånt jeg også "frykter"... Men da er vel kanskje mye vann?Er 16+4 og har nesten gått opp en kg. Husker ikke sist jeg var gravid, men gikk opp ganske mye på slutten Nesten 20kg
40 kg! Det er virkelig endel!Jeg gikk opp en del i begynnelsen og enda mer mot slutten sist Er forberedt på ny runde med +40kg, men håper å holde meg minst 10kg under det...
Ble litt vann på slutten ja, men var nok også at jeg muligens hadde kost meg litt for mye ogsåEr noe sånt jeg også "frykter"... Men da er vel kanskje mye vann?
Hehe, kjenner til det. Kanelboller er jo så godt, for eksempelBle litt vann på slutten ja, men var nok også at jeg muligens hadde kost meg litt for mye også
Ja! Så prøver å beherske meg nå, så jeg ikke går opp mer en jeg burdeHehe, kjenner til det. Kanelboller er jo så godt, for eksempel
Det var ganske tungt på slutten når de siste 5kg kom, men de var nok mest pga vann i kroppen rett før fødsel.40 kg! Det er virkelig endel!
Krysser fingrene for at vi holder oss under 40 kg+ nå da Er lov å håpe!Det var ganske tungt på slutten når de siste 5kg kom, men de var nok mest pga vann i kroppen rett før fødsel.
I tillegg fødte jeg prematurt, så kunne potensielt gått opp enda mer! Ikke hadde jeg lav startvekt heller, startBMI såvidt under 30 sist.