Vekt, hvordan ligger dere an?

Er spent på å veie meg etter to uker juleferie. Frykter at det meste er god mat...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Jul er dårlige ting :p Gått opp 1 kg. Er 20 uker på lørdag.
 
Var bekymret for julen men har vært en del dårlig av denne tunge maten så har faktisk ikke gått opp noe særlig. Ligger på startvekten enda. Men vokser godt og er ikke undervektig :)
 
Halvveis etter jula, så 3,5 kg opp fra startvekta synes jeg faktisk er bra:) og jeg har ikke vært forsiktig med hva jeg har spist i jula heller. Har eti som om jeg aldri hadde sett mat før vett:p og veier forresten 2,5 kg mindre enn hva jeg veide som startvekt sist også:)
 
Opp 4 kg totalt her, ingen økning etter julen :)
 
Prøvde å finne den oversikten over graviditeten og vekten? Jan noen hjelpe meg å finne den :)) 22+6 dager 4 kilo + ligger jeg på!
 
Under våre viktigste tråder har jeg skrevet en link nederst på kommentarer. Den ligger ikke i listen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
25 uker og ca 2,5 kilo opp i vekt.
 
23+5 og opp 3 kg, har ikke vært noe dårlig. Så har ikke hatt perioder jeg har gått ned i vekt...
 
23+1:
Opp 4 kg fra startvekt.

Både baby og SF-mål ligger litt over kurven :)
 
Jeg er bekymra :-/ +1,5 kg, men har mye mage fått. Tror kanskje jeg har mye muskelsvinn fordi jeg er så utslitt, stort sett ligger og sover og har redusert stillingsprosent. Og muskler veier vel mer enn fett, vann, unge osv...
 
25 uker nå.
Litt usikker på nøyaktig startvekt, og har veid meg på 3 ulike vekter iløpet av svangerskapet (ikke spesielt heldig det), så ifølge sist vekt, har jeg gått opp 7 kg siden start. Ikke bekymringsverdig hos jordmor heldigvis, men det er visstnok 2 kg på 4 uker i jula... tror ikke helt jeg bør sammenligne annet enn samme vekt fra nå av.
 
Vi har ikke vekt her hjemme, så følger ikke så godt med.. Men veide meg sist hos jordmor da jeg var 21+2.
Var fremdeles da -3 kg fra startvekta mi, men opp 2 kg siden sist jeg veide meg, gikk ned litt i forbindelse med kvalmen, men nå er vi heldigvis på vei oppover igjen :)
 
Back
Topp